جام‌جم از برگزاری پنجمین سمپوزیوم فدراسیون جهانی جراحان مغز و اعصاب در تهران گزارش می‌دهد

افق‌ روشن جراحی مغز و اعصاب برای ایران

به دنبال وقوع سانحه تصادف رانندگی و ضایعه قطع نخاع برای یکی از ووشوکارهای شاخص ایران، مسئولان هیات ووشوی اصفهان قصد دارند پرونده پزشکی او را برای اظهار نظر قطعی به نزد پروفسور سمیعی بفرستند.
کد خبر: ۸۶۸۰۲۱
پروفسور سمیعی به کمک ووشوکار قطع نخاعی می‌آید

محمد حقیقی، ووشوکاری که با تیم‌های فولاد ماهان، شهرداری بندرعباس (دو سال) و رنگ فیروزه شیراز به طول چهار سال در لیگ برتر فعالیت کرده است و هفته اول و دوم لیگ برتر سال جاری نیز به عنوان برترین ووشوکار معرفی شده است، در حادثه رانندگی با ضایعه نخاعی روبه‌رو شده و پزشکان نیز پس از جراحی که روی این ووشوکار انجام داده‌اند، چندان برای بازگشت او به دوران گذشته امیدوار نیستند.

محسن روناسی، رئیس هیات ووشوی استان اصفهان در این خصوص به فارس گفت: متاسفانه حادثه‌ای که برای حقیقی در سانحه رانندگی رخ داده، خیلی عمیق است و مهره‌های کمر این ورزشکار و نخاع او آسیب جدی دیده است. در حال حاضر کمر وی جراحی شده که امیدواریم شرایط بهتری پیدا کند.

وی عنوان کرد: روز گذشته با اعضای هیات ووشوی استان، جلسه‌ای را برگزار کردیم که همه اعضا به بنده این مسئولیت را واگذار کردند تا برای ملاقات از این ورزشکار راهی بیمارستان شوم و پس از آن گزارشی را به رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ارائه کنم. ما تلاش می‌کنیم از لحاظ مالی هر کمکی که می‌توانیم انجام دهیم.

رئیس هیات ووشوی استان اصفهان خاطرنشان کرد: گویا مربی او در تلاش است تا پرونده پزشکی او را برای پروفسور سمیعی ارسال کند که در صورت نیاز برای جراحی او به آلمان اعزام شود. قطعا فردا برای ملاقات حقیقی راهی بیمارستان می‌شوم تا هر کمکی که لازم است برای بهبود او انجام دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها