رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا خبر داد:

تشدید برخورد با موتورسیکلت و خودروهای دودزا

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران:

افزایش آلاینده ها تا دوشنبه ادامه دارد

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران با بیان اینکه کیفیت هوای پایتخت امروز با شاخص ۱۳۲ در شرایط ناسالم برای گروه های حساس جامعه قرار دارد، گفت: افزایش آلاینده ها را تا روز دوشنبه داریم.
کد خبر: ۸۶۷۴۴۵
افزایش آلاینده ها تا دوشنبه ادامه دارد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، لیلا نظری با اعلام این خبر افزود: بر اساس اطلاعات رسیده از ایستگاه های سنجش آلودگی هوای تهران بر میزان غلظت آلاینده منواکسیدکربن امروز شنبه ۵ دیماه نسبت به روز گذشته افزوده و از میزان غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از 10 میکرون کاسته شده است و در میزان غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون تغییری مشاهده نمی شود.

وی گفت: به این ترتیب میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون فراتر از حد مجاز بوده و شاخص کیفیت هوا هم اکنون به لحاظ آلاینده ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران پیش بینی سازمان هواشناسی را در خصوص هوای شهر تهران را حاکی از آسمان کمی تا قسمتی ابری و غبارآلود دانست و تصریح کرد: انتظار می رود شاخص کیفیت هوا تا ساعات ظهر در شرایط ناسالم برای گروه های حساس باقی بماند و بارش باران نداشته باشد.

نظری تاکید کرد: توصیه می شود در شرایط ناسالم برای گروه های حساس، افراد مبتلا به بیماری‎های قلبی و ریوی، سالمندان و کودکان باید از فعالیت های طولانی مدت و سنگین در فضای باز اجتناب کنند و سایر افراد فعالیت های طولانی و سنگین خود را در فضای باز کاهش دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها