رییس سابق سازمان صدا و سیما:

رای مردم حق الناس است

رییس سابق سازمان صدا و سیما گفت: رای مردم حق الناس است ولی متاسفانه در انتخابات ۸۸ خیلی ها دنبال لگد مال کردن این حق بودند که با هوشیاری مردم و رهبری با شکست روبه رو شدند.
کد خبر: ۸۶۷۱۱۴
رای مردم حق الناس است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، عزت الله ضرغامی در نشست دانشجویان شیراز با عنوان شورش علیه جمهوریت با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: انتخابات جشن ملی است و برای مردم ما لذت بخش است و کشور ما هم براساس همین رای مردم به جلو پیش می رود.

وی افزود: دو روز بعد از انتخابات ۸۸ به منزل کروبی رفتم و آدم هایی را دیدم که گفتم خدا ختم به خیر کند؛ کروبی از پیش با برنامه ریزی و انتخاب آدم های خود اقدام به شورش کرد و من از این که در منزل وی این افراد را دیدم شوکه شدم.

ضرغامی با بیان اینکه همه سران فتنه می دانستند تقلب نیست، افزود: سران فتنه در حالی که هنوز مردم رای می دادند به دنبال ریختن در خیابان و اعلام موفقیت خود در انتخابات بودند.

وی افزود: به کروبی گفتم دنبال موسوی نرو خطش جداست و دنبال مسایلی ضد نظام است؛ من به شما هشدار می دهم که کروبی در پاسخ گفت احمدی نژاد نمی تواند نظام را به جلو ببرد.

وی افزود: در فتنه یک راه بیشتر وجود ندارد و آن هم نگاه کردن به رهبری هوشیار و داناست؛ به غیر از این باعث سقوط و نابودی است.

رییس سابق صدا و سیما با بیان اینکه تقلب رمز عملیات بود افزود: با تمام سران فتنه رفاقت و نزدیکی داشتم ولی بدانید یک سیب که از بالا به پایین سقوط می کند هزار چرخ می خورد.

ضرغامی گفت: به آقای موسوی گفتم شما با تبلیغات 13 میلیون رای آوردید و این در پناه انقلاب بود و همه برنامه ها را در صدا و سیما مثل بقیه داشتید، من حتی پیشنهاد دادم بیاید صحبت کند ولی قبول نکرد.

وی افزود: تکلیف قضایی این افراد کاملا روشن است و نیاز نیست به دادگاه کشیده شوند اگر آن ها به دادگاه رفتند مطمئن باشید حکمشان قصاص است ولی نظام به دلیل مصلحت این کار را انجام نداد.

رییس سابق صدا و سیما با بیان اینکه آقای کروبی به من گفت توی صندوق ها قیف گذاشتند و رای ها دزدیده شده است، افزود: آقای کروبی حرف خنده داری زد و این برای من درس شد که باید خیلی با بصیرت بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها