وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک صبح امروز به طور سرزده از تمرینات تیم ملی فوتبال امید در بندرعباس بازدید کردند.
کد خبر: ۸۶۶۴۱۳
گودرزی: زودتر از این باید به تمرین تیم امید می‌آمدم

محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از تمرینات تیم ملی فوتبال امید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید زودتر از این می آمدیم که متأسفانه وقت نشد. وقتی شنیدم آنهادر بندرعباس هستند، همراه با آقای هاشمی در تمرینات حضور پیدا کردیم.

وی افزود: بازیکنان مشکلات‌شان را مطرح کردند، گلایه‌هایی هم از سازمان‌های ذیربط داشتند که امیدواریم این حاشیه‌ها از بین برود. شاید نگاه تبعیض‌آمیزی وجود داشته باشد، باید بتوانیم این مشکلات را رفع کرده تا بعد از سالهای سال، تیم امید با یک کار جمعی و تیمی نتیجه خوبی بگیرد و رکورد عدم حضور ما در المپیک شکسته شود.

در ادامه، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک گفت: ما جلساتی را با کفاشیان و کاشانی برگزار کردیم، مسائل مختلفی مطرح شد، تصمیم گرفتیم با وزیر ورزش بازدید سرزده‌ای هم از تمرینات داشته باشیم.

هاشمی افزود: اگر این تیم با پتانسیل خوب، کارهایش را پیش ببرد، بعد از چهل سال می‌تواند المپیکی شود. ما هم تلاش‌مان را می‌کنیم. باید همدلی در ورزش وجود داشته باشد و گودرزی به عنوان متولی ورزش نقش اساسی دارد، ما هم در خدمت وزارت ورزش هستیم. این بازدیدها در رشته‌های دیگر به ویژه ورزش‌های مدال‌آور انجام خواهد شد.

رئیس کمیته ملی المپیک در پاسخ به این سؤال که اختلاف‌تان با وزارت ورزش حل شد، تصریح کرد: اختلافی وجود ندارد، حضور ما در بازدید از تمرینات امید هم نشان همدلی با وزارت ورزش است. شاید اختلاف سلیقه باشد، اما ما باید با سیاست‌های وزارت ورزش هم هماهنگ باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها