در کرمانشاه رخ داد

تیراندازی به خاطر جای پارک!

محلات قدیمی کمبود پارکینگ دارند

قمه کشی در نازی آباد برای جای پارک

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به مشکل کمبود پارکینگ در محلات قدیمی پایتخت گفت: در محله نازی آباد حتی برای جای پارک قمه کشی نیز می شود.
کد خبر: ۸۶۶۳۹۶
قمه کشی در نازی آباد برای جای پارک

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، مهدی چمران در جلسه علنی روز سه شنبه با بیان اینکه کوچه باغ های قدیمی کشش این حجم ساخت و ساز را نداشتند، گفت: این اتفاق آسیب جدی به مناطق قدیمی از جمله منطقه یک زده است و دیگر این محله ها جای زندگی نیست. ساخت و ساز ۶ طبقه در یک کوچه باریک مشکلات زیادی را برای مناطق ایجاد کرده است از جمله کمبود جای پارک. در محله نازی آباد حتی برای پارکینگ قمه کشی نیز می شود این مشکل در یافت آباد نیز وجود دارد.

وی با اشاره به آلودگی هوا در پایتخت گفت: این مشکل مرگ تدریجی شهروندان را رقم می زند و تعطیلی یک هفته دردی را دوا نمی کند.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به فعالیت کارخانه های آلاینده در سطح شهر تهران گفت: در حالی این کارخانه ها را یک هفته تعطیل می کنیم که برخی از آنها ۱۵ سال است پروانه ساختشان باطل شده و باید بسته شوند.

وی از استانداری، فرمانداری و نیروی انتظامی درخواست کرد که در این رابطه با مدیریت شهری همکاری کنند.

چمران درخصوص اصلاح قانون شورایاری ها گفت: از دولت نهم تا یازدهم انتخابات شورایاری ها با ورود مستقیم دولت امکان پذیر شده و مجلس باید در این رابطه همکاری کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها