رئیس قوه قضاییه در جلسه مسئولان عالی قضایی:

دولت در قبال نقض برجام از سوی آمریکا چاره اندیشی کند

هاشمی پس از ثبت نام در انتخابات خبرگان رهبری:

روزهای پس از برجام بسیار مهم است

آیت الله هاشمی رفسنجانی پس از ثبت نام در انتخابات خبرگان رهبری در وزارت کشور گفت: در روزهای خیلی مهمی پس از برجام قرار داریم.
کد خبر: ۸۶۶۱۴۵
روزهای پس از برجام بسیار مهم است

به گزارش جام جم آنلاین ، آیت‌الله اکبر هاشمی‌ رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در ستاد انتخابات کشور در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کرد.

فاطمه و محسن هاشمی و قدرت‌الله علیخانی، به همراه آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی بودند.

هاشمی‌رفسنجانی از تهران برای این دوره از انتخابات ثبت‌نام کرده است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در سخنان خود در ستاد انتخابات وزارت کشور افزود: نقش مهمی هر دو مجلس برعهده دارند که مبتنی بر رای مردم است .

هاشمی رفسنجانی افزود: برای همه روشن است با توجه به ناامنی ها، سال‌های آینده سال‌های بسیار مهمی برای ما خواهد بود البته ما امنیت داریم.

وی در ادامه تاکید کرد: امانت مردم را باید پاس داشت.

وی گفت:‌ مجلس خبرگان جدید و مجلس شورای اسلامی که در چند ماه آینده شکل خواهد گرفت می ‌توانند در سعادت کشور نقش بسیار مهمی ایفا کنند، البته این به رای ملت ما بستگی دارد که هر چه بخواهند روی برگه‌های رای خواهند نوشت.

رفسنجانی افزود: مسئولیت بسیار بزرگی بر عهده کسانی خواهد افتاد که مردم آن ها را امین خودشان در نظر خواهند گرفت و به آن ها رای می دهند.

وی گفت: ‌مجلس خبرگان محور حساس، ‌ستون و خیمه انقلاب اسلامی و ملت ایران است و این امور در اختیار این مجلس است، الحمدالله این مجلس در دوره های گذشته تا بحال بخوبی ادای وظیفه کرد و مناسبترین فردی که خبرگان رهبری پس از امام راحل انتخاب کرد الحمدلله هنوز کار خودشان را با طراوت،‌ شادابی و احساس مسئولیت انجام می دهند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود:‌ مجلس شورای اسلامی روزانه در سرنوشت ما موثر است و با تبیین و توضیحاتی که در صحبت‌ها می‌دهند، همچنین با قانونگذاری که سرنوشت ما را تعیین می‌کند و با نظارت بر اینکه مصوبات شان درست اجرا شود و افراد شایسته برای کار انتخاب کنند این مسئولیت شکل می‌گیرد.

هاشمی رفسنجانی گفت‌:‌ می‌دانید و خوب روشن است که سال های آینده با توجه به وضع منطقه و شرایط ناامنی که کشور ما را احاطه کرده و حوادثی که به دنبال این نا امنی‌ها شکل گرفته است سال های بسیار مهمی در تاریخ ما خواهد بود.

وی با بیان اینکه بابت امنیتی که در این شرایط داریم خداوند را شکر می‌کنیم افزود:‌ از ملت هوشیار که به اشرار میدان نمی‌دهند که در این کشور فتنه کنند سپاسگزاریم و باید از نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و دفاعی که مواظب تحرکات افراد ناباب هستند صمیمانه متشکر باشیم.

رفسنجانی گفت:‌ به اتکای رای مردم هر کس که انتخاب شد می‌تواند به نیابت از مردم تصمیم بگیرد و امانتی که مردم به نامزدها می‌سپارند ایجاب می کند که وظیفه‌شناسی در میان پذیرندگان امانت حاکم باشد که الحمدالله تاکنون به خوبی حاکم بوده است.

وی افزود:‌ بسیاری از انقلاب‌ها دچار مشکل شده‌اند اما انقلاب ما به خوبی اداره می‌شود و امیدواریم این انقلاب به حضور حضرت حجت (عج) که این روزها در تاریخ مقام ولایت به آن حضرت واگذار شده است، ختم شود و بتوانیم زیر نظر مبارک ایشان راهمان را به خوبی بپیماییم، البته تا زمانی که ایشان نظر مناسب به امت خود دارند اندوهی نخواهیم داشت.

هاشمی رفسنجانی در پایان سخنان خود گفت:‌ از رسانه‌ها و خبرنگاران که زحمت ثبت مسائل کشور را به خود می‌دهند متشکرم و امیدوارم که در راستای حقیقت و واقعیت مسئولیت خود را همیشه انجام دهید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها