رییس کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد:

انتخابات بزرگترین آزمون همدلی و هم زبانی

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات بزرگترین آزمون مشارکت اجتماعی در کشور است، لذا مردم دنبال کسانی هستند که ضمن دفاع از منافع ملی در چارچوب ترویج فرهنگ همدلی و همزبانی از سیاسی کاری و پرداختن به منافع حزبی و گروهی خودداری می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۵۸۴۲
انتخابات بزرگترین آزمون همدلی و هم زبانی

دکترعبدالرضا عزیزی در گفتگو با خبرنگار جام جم آنلاین گفت: اتفاق مهمی که در آستانه انتخابات مجلس دهم به وقوع می‌پیوندد، حذف تحریم‌هاست که پس از 36 سال عملی خواهد شد، بنابراین بعد از دوران پساتحریم کسانی باید انتخاب شوند که از این موقعیت به نفع منافع ملی استفاده کنند.

عزیزی افزود: مردم به کسانی رای خواهند داد که اهل کار وعمل باشند و هدف آنها بهبود معیشت مردم، اشتغالزایی و به طور کلی به حرکت درآوردن چرخ های اقتصاد کشور باشد. به طور طبیعی اگر کسانی از منافع ملی سوء استفاده کرده و با سیاسی کاری به دنبال منافع حزبی و گروهی باشند، مردم آسیب می بینند.

وی با اشاره به تاثیرات توافق برجام در افزایش مشارکت مردم در انتخابات گفت: انتظار ما بعد از توافق هسته‌ای رونق اقتصادی در کنار افزایش مشارکت اجتماعی است که ایجاد فضایی آرام را می‌طلبد، بنابراین اگر عده‌ای بخواهند آرامش را از مردم بگیرند، پایگاه اجتماعی خود را از دست می‌دهند.

به گفته عزیزی مردم باید به کسانی رای دهند که حاشیه ساز نباشند زیرا اگر حاشیه سازان در جایگاه قانونگذاری قرار بگیرند مشکلات مردم بیشتر خواهد شد و نمایندگان باید در چارچوب سیاست‌های نظام و بر مبنای فرمایشات رهبری در راستای تامین معیشت مردم و منافع ملی حرکت نمایند.

نماینده مردم شیروان در مجلس تاکید کرد: مردم باید برنامه‌های انتخاباتی کاندیداها را بررسی کنند تا صحت و سقم آن مشخص شود، آنها نباید تحت تاثیر فریب وعده‌های دروغین کاندیداها قرار بگیرند.

وی افزود: هر کس که صادق باشد و مردم عملکرد صادقانه‌ای از او مشاهده کنند، قطعا از اقبال بیشتری برخوردار است. بنابراین آنها که بدون حاشیه و در راستای سیاست‌های رهبری و منافع مردم باشند، باید در اولویت قرار گیرند.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش رسانه ملی در افزایش مشارکت های اجتماعی تصریح کرد: اطلاع رسانی، آگاهی دادن و هیجان مثبت ایجاد کردن بین مردم وظیفه رسانه هاست، صدا و سیما در این خصوص پیشتاز است و نقش مهمی در تبیین مسائل مهم اجتماعی و اقتصادی دارد و شایسته است در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری با گسترش همدلی و همزبانی از این آزمون بزرگ سربلند خارج شویم.

رضا گلین شریف دینی- خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها