شنبه 28 آذر ماه، در مراسمی با حضور سرپرست شبکه یک و رئیس مرکز تولید و فنی سیما، مدیران قدیم و جدید تولید و فنی این شبکه تودیع و معرفی شدند.
کد خبر: ۸۶۵۴۹۲
تودیع و معارفه مدیر تولید و فنی شبکه یک سیما

در این مراسم سرپرست شبکه یک با اشاره به منش خوب آقای شمس‌الدینی مدیر سابق تولید و فنی شبکه، به تعامل مثبت او با مدیران گروه‌ها اشاره کرد و گفت: امیدوارم که آقای حسین زاده، مدیر جدید تولید و فنی شبکه یک هم این مسیر را ادامه بدهد.

فضل الله شریعت پناهی افزود: ارتباط مستمر و دوستانه با گروه‌ها، مدیران و عوامل برنامه ساز شبکه یک از اولویت های تولید و فنی است و امیدوارم به منظور ارتقای کیفی برنامه ها این تعامل سازنده مثل گذشته ادامه دار باشد.

استفاده بهینه از تجهیزات فنی و استودویی و حضور در شوراهای تخصصی سیما از موضوعات دیگری بود که سرپرست شبکه یک در این مراسم به آن اشاره کرد و اظهار داشت: درحال حاضر مسئله نیروی انسانی، مشکل و موضوع مهمی است که باید به آن توجه شود که آموزش افراد جدید و انتقال مهارت ها از نیروهای باتجربه قدیم به تازه واردها از جمله این راه کارهاست.

در ادامه این مراسم رئیس مرکز تولید و فنی سیما نیز ضمن قدردانی از زحمات آقای شمس الدینی در دوران مسئولیت شبکه یک و تبریک به آقای حسین زاده مدیر جدید تولید و فنی شبکه، تاکید کرد: در بخش تولید و فنی کار باید به نحوی به انجام برسد که عملکرد مجموعه بهبود پیدا کند و با تعاملی هم که با مدیران و برنامه سازان شبکه یک وجود دارد؛ ان شاا... کار با جدیت و همدلی بین همه کارکنان شبکه حرکت کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، علیرضا پورصابر درباره مشکل نیروی انسانی در بخش تولید و فنی هم یادآور شد: این معظل از گذشته وجود داشته و یکی از دغدغه های ریاست سازمان صدا و سیما و معاونت سیما مشکل تامین نیروی انسانی مجرب و با تجربه در واحدهای تولید و فنی رسانه ملی بوده است که با درایت و برنامه ریزی مدیران سازمان در حال برطرف کردن این معضل هستیم.

در پایان سرپرست شبکه یک و رئیس مرکز تو لید و فنی سیما با اهداء لوح از زحمات محمدامین شمس الدینی مدیرسابق فنی و تولید در دوران تصدی قدردانی کردند و حکم غلامرضا حسین زاده را به عنوان مدیر جدید تولید و فنی شبکه یک نیز به او تقدیم کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها