سعید شهروز خواننده پاپ می‌گوید شرایط بد دانلود غیرمجاز آهنگ‌ها و نبود قانون درست برای کپی رایت انرژی هنرمند را گرفته و باعث دلسردی در کار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۳۷۴۸
سعید شهروز با «79» می‌آید

سعید شهروز خواننده نام‌آشنای موسیقی که این روزها بعد از یک سکوت طولانی‌مدت سرانجام تصمیمی به انتشار آلبوم گرفته، درباره غیبتش در روزهای پر خبر موسیقی پاپ، گفت: مدت‌ها بود که فکر انتشار آلبوم را از سر بیرون کرده بودم. شرایط بد دانلود غیرقانونی آهنگ‌ها و نبود قانون درست برای کپی‌رایت انرژی هنرمند را گرفته و باعث دلسردی در کار می‌شود. من نیز بعد از اجرای کنسرتم در سال اخیر انگیزه‌ای برای انتشار نداشتم.

شهروز ادامه داد: اما به خاطر کسانی که دلتنگ صدایم بودند و هوادارانی که مداوم از من پیگیر کارهای جدید بودند تصمیم گرفتم اثر جدیدی منتشر کنم.

وی ادامه داد: این آلبوم «79» نام دارد و در آن با افرادی چون پیام هوشمند، حامد برداران، امیرعباس حسن‌زاده، سیاوش صدری، مهران عباسی، انوشیروان تقوی، امیرعلی زمانیان و... همکاری داشته‌ام. ضمن اینکه تمامی ترانه این آلبوم توسط سید محمد کاظمی سروده شده است. این آلبوم بین 10 تا 12 قطعه خواهد داشت.

او اضافه کرد: کار انتشار آن توسط شرکت «نوای غزلک» که متعلق به خودم است انجام گرفته است، اما برای پخش آن هنوز با شرکت خاصی به تفاهم نرسیده‌ایم.

این هنرمند در ادامه گفت: به امید خدا "79" تا یک ماه آتی روانه بازار موسیقی خواهد شد.

به گزارش هنرآنلاین، این خواننده کهنه‌کار پاپ در پایان هم بیان کرد: فعلاً برای برگزاری کنسرت کمی زود است و دغدغه انتشار کنسرت در اولویت قرار دارد. اگر بعد از انتشار آلبوم فرصتی بود در تهران روی صحنه می‌روم، در غیر این صورت اجرای صحنه‌ای به آن طرف سال موکول خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها