مرکز گسترش فیلم نامه نویسی، مینی سریال «غیرعلنی» را برای انتخابات مجلس می‌نویسد.
کد خبر: ۸۶۲۹۶۶
تولید سریال «غیر علنی» در مرکز گسترش فیلمنامه​نویسی رسانه ملی

مهدی حمزه نویسنده مینی سریال «غیر علنی» با اعلام خبر روزهای پایانی نگارش این سریال گفت: من و حسین تراب‌نژاد در قالب تیمی دونفره در حال نوشتن دیالوگ‌ها هستیم. 7 قسمت از کار نهایی شده و در روزهای آتی نگارش فیلمنامه به پایان می‌رسد. در واقع فیلمنامه یک ژانر اجتماعی داشته و بیانگر این پیام هست که هدف، وسیله را توجیه نمی‌کند و نمی‌توان یک شبه ره صدساله راطی کرد.

وی درباره قصه «غیرعلنی» به تسنیم گفت: داستان مربوط به رقابت انتخاباتی سه جوان است که یکی از آن‌ها عشق به یک دختر را در دل دارد و پیروزی خود در انتخابات را به منزله اثبات خود به خانواده دختر می‌داند و در پایان مردم کاندیدای اصلح را برمی گزیند.

حمزه در ادامه پرده از شخصیت‌های داستان برداشت و اظهار داشت: شخصیت اصلی سریال پسرجوانی به نام امیرعباس که کارمند و فعال در قنادی پدر است و عاشق دختری به نام ریحانه که خبرنگار نشریه شهرشان است شده. پدر امیر عباس و پدر ریحانه - مهندس عنایت که در فرمانداری شهر فعال است وفرانک - دخترعمه امیرعباس- که جلسات موفقیت برگزار می‌کند و به امیرعباس در فعالیت‌های انتخاباتی کمک می‌کند از شخصیت‌های دیگر داستان «غیرعلنی» هستند. رقیبان امیرعباس هم در جریان انتخابات وجود دارند از جمله مهرداد - دوست دوران دبیرستان امیرعباس و فعال در ستادی دیگر که برای شوهر خواهرش است- و رسول - دکتری خیرو معقول که نامزد دیگر همین انتخابات است.

مینی سریال «غیرعلنی» توسط مهدی حمزه و حسین تراب‌نژاد در 10 قسمت 45 دقیقه‌ای در مرکز گسترش فیلم نامه نویسی به رشته تحریر در می‌آید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها