فرمانده نیروی زمینی ارتش از رزمایش ضدتروریستی این نیرو طی روزهای آینده در اطراف تهران متناسب با تهدیدات داعش خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۹۱۶
برگزاری رزمایش ضد تروریستی متناسب با تهدیدات داعش

امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش با حضور در جمع خبرنگاران گفت: رزمایش ضدتروریستی نزاجا متناسب با تهدیدات داعش طی روزهای آینده در اطراف تهران برگزار می شود که در آن از توان بالگردی هم استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت ارتقاء توان دفاعی کشور تصریح کرد: ما برای دفاع از کشورمان از هر سلاحی که بتوانیم، جز تسلیحات هسته ای، شیمیایی و میکروبی استفاده خواهیم کرد.

پوردستان درخصوص حضور ایران در عراق و سوریه این حضور را مستشاری خواند و گفت: این حضور هم می تواند زمینی و هم هوایی باشد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره روابط نظامی میان ایران و روسیه نیز خاطرنشان کرد: این رابطه برقرار است و اولین قرار داد نیز S300 بود و تانک T90 نیز در دستور کار است.

وی ادامه داد: روسها در آینده سفرهایی به ایران خواهند داشت و متخصصان ما نیز به روسیه می روند و حتما قراردادهایی منعقد خواهد شد.

پوردستان تاکید کرد: برای ارتقا توان نیروهای مسلح، کاری به برجام و پسابرجام نداریم.

به گزارش فارس، فرمانده نیروی زمینی ارتش درخصوص استقرار یگان های این نیرو در مرزها نیز گفت: همه تیپ ها عملیاتی شده و توزیع مناسبی در مرزها صورت گرفته و ما به صورت موردی در مرزهای شرقی نیز حضور داریم که در این مرزها نیز استحکامات خوبی وجود دارد.

وی گفت: اگر هر تهدیدی در منطقه رخ دهد و متوجه ما باشد، آن را در نطفه خفه خواهیم کرد.

امیر پوردستان همچنین در مراسمی که در ستاد فرماندهی نزاجا برگزار شد، احکام فروسای فدراسیون‌های ورزشی نیروی زمینی را به آنها تقدیم کرد و گفت: با توجه به تهدیدات، روش ورزشی ما نیز عوض شده و در تمرینات، از تجهیزات نیز استفاده می کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها