گفت‌وگو با مهدی پاکدل در روز تولدش

هنوز اول راهم / غیر از مهربانی همه چیز میرا است

مهدی پاکدل بازیگر سریال «کیمیا» عنوان کرده است که‌ همواره دوره انقلاب در تاریخ ایران برایش جالب بوده و همیشه دوست داشته به جای یکی از افرادی که در آن زمان حضور داشته‌اند، در یک اثر نمایشی بازی کند.
کد خبر: ۸۶۱۸۷۳
شخصیت «پیمان» از ابتدا کامل بود

وی در این گفت‌وگو فیلمنامه سریال «کیمیا» را جذاب توصیف کرد و درباره نقش پیمان گفت: شخصیت پیمان در فیلمنامه از همان ابتدا کامل بود چون مسعود بهبهانی‌نیا نویسنده سریال از جوان‌های آن دوره هستند و به‌خوبی در این زمینه اشراف کامل دارند. علاوه بر این با استناد به مطالعات تاریخی، خاطره‌هایی که از بزرگ‌ترها و برادرم در ذهن داشتم، این نقش را بازی کردم.

بازیگر سریال «ستایش» درباره ویژگی‌های بارز شخصیتی پیمان و جوان‌های انقلابی در گفتگو با فارس بیان کرد:‌ یکی از خصیصه‌های بارز شخصیتی پیمان که در اغلب افراد در آن دوران به وضوح دیده می‌شود، ‌از خودگذشتگی بود. آنها برای آرمان و اهداف جامعه‌شان واقعا از خودگذشتگی می‌کردند و هیچ چیز را برای خودشان نمی‌خواستند.

همین نسل بودند که بعدا در جنگ نیز برای کشورشان افتخار آفریدند و باعث سربلندی ایران شدند. متاسفانه الان از این دست افراد کمتر شده‌اند و کمتر افرادی پیدا می‌شوند که از خودگذشتگی در جامعه داشته باشند.

وی با اشاره به بازخوردهایی که از مخاطبان درباره این سریال و شخصیتی که بازی کرده است، ‌گرفته نیز گفت:‌ به هر حال هر اثری ایراد و اشکال‌هایی دارد که واقعا دست گروه سازنده نیست.

منتها الان خوشبختانه استقبال از این سریال زیاد بوده و مردم خیلی علاقه‌مند به دنبال کردن قصه «کیمیا» هستند.

این بازیگر ادامه داد:‌ از این بابت خیلی خوشحالم که سریال «کیمیا» کمتر دچار شعارزدگی است، چراکه اصولا روایاتی که از آن دوره تاریخ میشود دچار شعارزدگی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها