سازمان جاسوسی برون مرزی رژیم صهیونیستی «موساد» از طریق یکی از محافظان یاسر عرفات رئیس سابق تشکیلات خودگردان فلسطین، او را ترور کرد.
کد خبر: ۸۶۱۷۶۸
عرفات با تزریق سم در نسکافه ‌اش کشته شد

روزنامه الدیار چاپ لبنان ضمن پرده برداشتن از این مطلب، افزود: محافظ عرفات با ریختن ماده سمی ساخته شده از پلوتونیم در شیر و نسکافه عرفات او را مسموم کرد.

این روزنامه نوشت: آثار و عوارض این ماده سمی پس از اینکه عرفات یک هفته از شیر و نسکافه آمیخته به این ماده استفاده کرده بود در بدنش ظاهر شد؛ به نحوی که روز به روز بدنش ضعیف شد، این سم در بیمارستان فرانسوی در پاریس تشخیص داده شد، ولی پزشکان فرانسوی نتایج آزمایش‌های انجام گرفته روی عرفات را اعلام نکردند تا اینکه عرفات درگذشت.

الدیار افزود: تحقیقات فلسطینیان نشان داد که این محافظ از فلسطین خارج شده و به کانادا رفته و تمامی مدارک شناسایی خود از جمله گذرنامه‌اش را عوض کرده بود و از طریق انجام عمل جراحی زیبایی تغییر قیافه داد و موساد در این کار به او کمک کرد، این محافظ هم اکنون در آمریکا به سر می‌برد، بی آنکه کسی او را بشناسد.

رئیس کمیته فلسطینی مسئول تحقیقات درباره دلایل مرگ یاسر عرفات نیز پیشتر اعلام کرده بود که این کمیته هویت "عامل ترور" عرفات را شناسایی کرده و منتظر کشف یک معمای کوچک در این پرونده است و به زودی نتایج نهایی تحقیقاتش را اعلام می‌کند.

بالا گرفتن تنش در بین اصلاح‌طلبان

هفته‌نامه صدا به رغم شدت گرفتن انتقادات اصلاح‌طلبان از لیست منتشر شده توسط این نشریه، از اقدام خود و همچنین "اعتبار" لیست منتشر شده دفاع کرد.

پس از شدت گرفتن انتقادات اصلاح‌طلبان به لیست منتشر شده توسط هفته‌نامه صدا(ارگان رسانه‌ای حزب کارگزاران) با عنوان لیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی، این هفته نامه در شماره امروز خود به این موضوع پرداخته است.

در لیست 50 نفره‌ای که هفته‌نامه صدا منتشر کرده بود، اکثریت حاضرین از عناصر نزدیک به حزب کارگزاران بودند و همین مسئله موجب اعتراض اصلاح‌طلبان شده بود.

هفته‌نامه صدا در شماره این هفته خود با نوعی تاکید بر "معتبر" بودن لیست مذکور نوشته است: "فهرستی که اخیرا به عنوان نامزدهای پیشنهادی اصلاح طلبان برای شهر تهران در رسانه های منتشر شد، فهرست پیشنهادی جمع هایی از اصلاح طلبان بود که در محافل و مجالس اصلاح طلب طرح و بحث بر سر آنها اغاز شده است و در واقع معیارها و ملاک های انتخاب نامزدهای اصلاح‌طلب را نشان می‌د‌هد."

اصلاح‌طلبان طی روزهای گذشته در ضمن انتقادات خود به لیست هفته‌نامه صدا، آن را نوعی "سهم‌خواهی" کارگزاران با بهره‌گیری از تاکتیک انتشار لیست‌های احتمالی توصیف کرده بودند.

محمد علی مشفق معاون سیاسی وزیر کشور اصلاحات در یادداشتی با انتقاد از انتشار لیست های انتخاباتی در برخی رسانه‌های اصلاح طلب نوشته است: انتشار لیست‌های گمانه‌زنانه درباره نامزدهای اصلاح‌طلبان باعث انشقاق و لطمه به وحدت اصلاح‌طلبان خواهد شد.

پیام ابوبکر البغدادی به همسر سابقش

پس از آن که "سجی الدلیمی،" همسر سابق ابوبکر بغدادی روز سه شنبه بوسیله نیروهای امنیتی لبنان به عناصر تروریستی جبهه النصره تحویل داده شد، انتشار تصویر دختری 7 ساله که در کنار وی حضور داشت، بار دیگر خبر ساز شد.

به گزارش العربیه،رسانه های خبری تصویری از سجی الدلیمی، همسر سابق سرکرده داعش را منتشر کردند که در یک خودرو، کنار دختری هفت ساله نشسته است. گفته می شود وی هاجر نام دارد و فرزند ابوبکر بغدادی است.

البغدادی از همسر سابقش خواسته است دخترش را به وی برگرداند.

سجی الدلیمی هنگام تبادل اسرا در پاسخ به خبرنگاران گفت: بله، من همانطور که می گویند همسر بغدادی بودم. من 7 سال پیش، از وی طلاق گرفتم.

سجی الدلیمی، هاجر هفت ساله را نیز از همسر سابقش، بغدادی پیش از آن که به خلافت خودخوانده داعش برسد، دارد. دولت لبنان پس از مقایسه آزمایش دی ان ای هاجر با دی ان ای بغدادی که از آمریکایی ها دریافت کرده بود، اعلام کرد وی دختر واقعی سرکرده داعش است. بغدادی پیشتر بوسیله آمریکایی ها در زندان بوکا در عراق بازداشت شده بود.

"سجی الدیلمی،" همسر سابق ابوبکر بغدادی از خانواده ای با اندیشه های افراطی است. پدر و برادران وی از افراد منسوب به جبهه النصره و داعش بوده اند. همچنین سال 2008 زنی به نام " دعاء الدیلمی" که گفته می شد خواهر "سجی الدیلمی" است، تلاش کرد خود را در اربیل عراق منفجر کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها