در دنیای فوتبال فاصله محبوب شدن با منفور شدن خیلی زیاد نیست. ستاره امروز محبوب است اما اتفاقی باعث می شود تا فردا به شخصیتی منفور تبدیل شود.
کد خبر: ۸۶۰۸۷۰
آنهایی که نفرت را به جان خریدند

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از thesportster، در دنیای فوتبال می توان ستاره های محبوبی را نام برد که اتفاقاتی باعث شد تا در زمره منفورها قرار بگیرند.

چه چیزی آنها را از عرش به فرش کشاند؟ چه چیزی محبوبیت آنها را منفوریت تبدیل کرد؟ چرا همه چیز برعکس شد؟ کریم بنزما آخرین منفور دنیای فوتبال است.

او که به دلیل نقش داشتن در تهدید همبازی خود در تیم ملی فوتبال فرانسه به دلیل یک فیلم غیر اخلاقی مورد پیگرد قانونی قرار گرفته بود اکنون مورد نفرت مردم فرانسه نیز قرار گرفته است.

نتایج یک نظرسنجی نشان داد 72 درصد مردم فرانسه با حضور مجدد او در تیم ملی کشورشان مخالف هستند.

اما منفورهای دنیای فوتبال یکی دو تا نیستند. با هم نگاهی به منفورها و دلیل منفوریت آنها می اندازیم:

دیه گو کاستا

او سال گذشته بسیار محبوب بود. به عنوان یک بازیکن تازه وارد به چلسی تا می توانست گل می زد. اگر آن مصدومیت انتهای فصل و غیبت چند هفته ای او نبود چه بسا برترین گلزن هم می شد. اما کاستای محبوب فصل گذشته حالا منفور است. دلیلش فقط عدم توفیق او در گلزنی نیست. کاستا بسیار بداخلاق شده و در بازی های گذشته چلسی به دفعات رفتارهای غیر اخلاقی از خود نشان داده است. منفوریت کاستا ادامه دارد و گویا او تمایلی هم ندارد تا در رفتارهای خود در میدان فوتبال تجدید نظر کند.

جرارد پیکه

پیکه هم محبوبیت خود را به تدریج از دست داد. کری خوانی های مداوم و توهین آمیز او علیه رئال مادرید تنها دلیل برای منفور شدن نیست. پیکه 28 ساله که اهل ایالت جدایی طلب کاتالونیا است بارها به اسپانیا توهین کرده است تا اسپانیایی ها از این مدافع تیم ملی فوتبال اسپانیا کینه به دل بگیرند و حتی به سرمربی ماتادورها توصیه کنند پیکه را دیگر به تیم ملی دعوت نکند. اوضاع برای این مدافع سابقا محبوب تا آنجا پیش رفت که در ال کلاسیکوی اخیر با کمک های سگ های پلیس اسکورت شد. البته تعصبات کاتالانی این مدافع ادامه داد و به نظر نمی رسد وی محبوبیت سابق خود را به زودی به دست بیاورد.

مسوت اوزیل

ستاره تیم ملی فوتبال آلمان و آرسنال هنوز تتمه ای از محبوبیت خود را دارد اما برای بازپس گرفتن گذشته خود خیلی کار دارد. رسوایی اخلاقی او در رابطه با یک دختر و البته کری خوانی های او برای هواداران تیم بایرن مونیخ و حتی تیم ملی آلمان چهره او را کاملا مخدوش کرد. در هنگام برگزاری دیدار آرسنال و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا هواداران بایرنی تا توانستند علیه او شعار دادند.

ماریو بالوتلی

او که خیلی وقت است دیگر ستاره محسوب نمی شود. افت فاحش در لیورپول و بازگشت نه چندان موفقیت آمیز به میلان در کنار رفتارهای حاشیه ای این بازیکن نام وی را از فهرست محبوب ها خارج کرد. بالوتلی هنوز هم اصرار به جلب توجه و نشان دادن رفتارهای عجیب از خود دارد.

هیلدا حسینی خواه - جام جم ورزشی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها