مدیر کل اعتبارات بانک مرکزی با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی برای تامین منابع تسهیلات 110 هزار خودرو وجود ندارد، گفت: امروز هم به بانک‌های عامل اعلام کردیم به محض دریافت کامل مدارک،مرحله به مرحله برای پرداخت اعتبار اقدام کنند.
کد خبر: ۸۵۸۸۶۰
برای تامین اعتبار تسهیلات ۱۱۰ هزار خودرو مشکل نداریم

به گزارش جام جم آنلاین ،سید علی اصغر میر محمد صادقی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اعطای منابع تسهیلات 25 میلیون تومانی خودرو، اظهارداشت: بانک مرکزی با بانک‌ها قرارداد منعقد کرده و بانک‌های عامل هم باید براساس تفاهمهای انجام شده لیست‌ها را به انضمام چک‌های ظهرنویسی شده توسط خودروساز‌ان و مشخصات خودرو را تحویل گرفته و برای بانک مرکزی بفرستند.

وی با بیان اینکه در چند روز اخیر مشاهده شده خودروسازان‌ برخی موارد از جمله ظهرنویسی چک‌ها را رعایت نکرده‌اند، افزود: امروز هم به بانک‌های عامل اعلام کردیم به محض دریافت کامل مدارک، قسمت به قسمت به پرداخت اعتبار اقدام کنند.

مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی تاکید کرد: برای تامین مالی تسهیلات 110 هزار خودرو هیچ مشکلی نداریم اما خودروسازان باید موارد تفاهم شده را رعایت کنند.

شرکت ساپیا به تازگی در بخشنامه‌ای به نمایندگی‌های خود اعلام کرده است هیچ خودرویی از محل فروش اقساطی به مشتریان تحویل داده نشود. در بخشنامه سایپا آمده که حتی تحویل خودروهای امانی نیز صورت نگیرد، تا اینکه موضوع فروش اقساطی و تأمین اعتبار از سوی بانک مرکزی تعیین تکلیف شود.
بخشنامه‌ای با این مضمون از سوی ایران خودرو به نمایندگی‌های مربوطه هم ابلاغ شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها