بازیگر و وکیل ایرانی که روز گذشته درباره بابک زنجانی نوشت، پاسخ کامنت های مخالف خود را در اینستاگرام منتشر کرد.
کد خبر: ۸۵۸۸۲۱
پاسخ بازیگر مشهور به طرفداران بابک زنجانی + عکس

به گزارش جام جم سیما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسام نواب صفوی بازیگر سینما و تلویزیون که در سال ۸۷ پس از قبولی در آزمون وکالت و طی دوره های مختلف موفق به اخذ پروانه وکالت گردید، با انتشار پستی در اینستاگرام خود، توصیه هایی را برای بابک زنجانی نوشت که واکنش های متفاوتی را در برداشت.

وی امروز، عکسی از کامنت یکی از طرفداران خود را منتشر کرد و نوشت:«سلام به همگی دوستان: این کامنت رو دیدم و اینقدر برام جالب بود که گفتم به اشتراک بزارم. اول بنده عرض کردم امیدوارم شاهد عدالت در خصوص ایشون باشیم، اما عدالت هم میتواند هم برائت باشد و هم مجازات؛ بدیهی است که این امر در صلاحیت دادگاه و قاضی صادر کننده رای است.

اما در خصوص اظهار نظر شخصی من فقط به عنوان یک شهروند خطاب به ایشان که گفته بودم اگر مدعی ثروت ٢٢میلیارد یورویی است چرا به مردم کمکی نکرد؟؟ ظاهرا ایشان دست خیر داشته و من غافل بودم کامنت این طرفدار نشان از آن دارد بسیار متهم نفتی فردی خیر بوده است.

جا دارد از ایشان وبقیه دوستانشان دعوت شود تا از دست خیر این متهم نفتی بیشتر بدانیم و بقول استاد بیضایی در فیلم وقتی همه خوابیم، خاطره مقبولی در اذهان باقی بماند».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها