یک دستیار تخصصی طب سنتی ایران گفت: احساس سرما بعد از نزدیکی در بدن, احساس کوفتگی در اندام‌ها و بوی بَد بدن، بعد از نزدیکی از نشانه‌های زیان‌بخش بودن روابط زناشویی است.
کد خبر: ۸۵۸۴۰۵
ملاحظاتی که افراد باید در روابط زناشویی در نظر بگیرند

به گزارش جام جم سرا به نقل از تسنیم، ناصر رضایی‌پور درباره تدابیر آداب زناشویی اظهار داشت: روابط زناشویی از دیدگاه طب سنتی از اصول حفظ سلامتی محسوب می‌شود.

به‌گفته وی، نزدیکی جنسی بهتر است که بعد از استحمام، در حالت پُری شکم، در حال گرسنگی و بعد از ورزش کردن نباشد، چرا که نزدیکی جنسی نوعی پاکسازی بدن محسوب می‌شود و هیچ‌وقت دو روش پاکسازی کنار هم قرار نمی‌گیرد.

نزدیکی جنسی به‌عنوان ورزش جسمانی و نفسانی محسوب می‌شود

این دستیار تخصصی طب سنتی افزود: نزدیکی جنسی به‌عنوان ورزش جسمانی و نفسانی محسوب می‌شود. نزدیکی جنسی بدن را به‌سمت افزایش حرارت و خشکی سوق می‌دهد، بهتر است بعد از شادی زیاد یا غمگینی صورت نپذیرد.

رضایی‌پور درباره علائمی که نشان دهنده این است که نزدیکی برای فرد زیان دارد، اضافه کرد: احساس سرما بعد از نزدیکی در بدن، احساس کوفتگی در اندام‌ها و بوی بَد بدن بعد از نزدیکی از نشانه‌های زیان‌بخش بودن روابط زناشویی است.

وی ادامه داد: بهتر است که یک هفته از نزدیکی پرهیز شود, غذای مفید و مغذی مصرف شود و با رعایت تدابیری اخلاط بد را از بدن دفع کرد و باید گفت که شیوع اختلالات جنسی در افراد جامعه بالاست.

نزدیکی در افراد سرد و خشک باعث غلبه خشکی و لاغری می‌شود

این دستیار تخصصی طب سنتی خاطرنشان کرد: نزدیکی جنسی برای افراد دارای طبیعت گرم و تَر کمترین زیان را دارد، همچنین در افرادی که گرم و خشک هستند باعث غلبه خشکی می‌شود، همچنین در افراد سرد و تَر منجر به ضعف قوای بدنی می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها