«شیفت شب» ۲ روزه 50 میلیون تومانی شد

دوبله فیلم «محمد رسول الله(ص)» در ترکیه

مخاطبان همچنان از فیلم «محمد رسول الله(ص)» استقبال می‌کنند و در میان آثار اکران شد «شیفت شب» توانست نظر علاقه مندان به سینما را جلب کند و در مدت دو روز به فروش 50 میلیونی دست یابد.
کد خبر: ۸۵۷۸۳۲
دوبله فیلم «محمد رسول الله(ص)» در ترکیه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس،این روزها تعدد اکران فیلم ها کار را برای همه سخت کرده است از صاحبان فیلم گرفته تا مخاطبانی که قرار است براساس انتخاب و تصمیم به سراغ سالن های سینمایی بروند. هم اینک در برخی از سالن های سینما بیش از 15 فیلم اکران است که به نظر می رسد باید دراین باره تدبیری صورت بگیرد از روز چهارشنبه سه فیلم سینمایی «شیفت شب» و «ناهید» و «این سیب هم برای تو» به دیگر فیلم های اکران شده اضافه شد.

در این میان همچنان فیلم سینمایی محمد رسول الله ساخته مجیدی مجیدی مورد توجه مخاطب قراردارد.

محمدرضا صابری مدیر پخش دفتر فیلم نورتابان در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس درباره فروش فیلم توضیح داد: شب گذشته (28 آبان) فروش فیلم 65 میلیون تومان بوده است و تا کنون به فروش 13 میلیارد و 300میلیون تومان رسیده ایم.

وی درباره اکران بین المللی فیلم توضیح داد: فیلم به ترکیه ارایه شده است و دوبله در ترکیه زیر نظر آقای مجیدی در حال انجام است به محض آماده شدن دوبله و تایید آقای مجیدی اکران فیلم در این کشور آغاز خواهد شد.

امیرقطبی مدیرپخش فیلمیران نیز درباره فروش فیلم «چهارشنبه19 اردیبهشت» گفت:فیلم سینمایی «چهارشنبه 19 اردیبهشت» 23روز نمایش داشته که تاکنون در تهران به فروش 330 میلیون تومان دست یافته است این فیلم در سالن های شهرستان به فروش 80میلیون دست یافت و کل فروش فیلم 410 میلیون تومان بوده است.

وی درباره فروش فیلم «چهارشنبه خون به پا می شود» توضیح داد: این فیلم به فروش 65 میلیون تومان دست یافت و در شهرستان به فروش 20 میلیون و در کل به فروش 85 میلیون تومان نائل شد. هر دو فیلم شب گذشته با فروش فیلم 12 میلیون تومان روبرو شد.

غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی نیز درباره فروش فیلم «شاهزاده روم» و اقبال مخاطب به خبرنگار فارس گفت: فروش فیلم بسیار خوب بوده است و تاکنون به فروش 335 میلیون تومان دست یافته است. فیلم چهارشنبه شب با فروش 34 میلیون و پنج شنبه شب به فروش 36 میلیون تومان دست یافت و اقبال خوبی داشت.

علی شعبانی مدیر پخش دفتر رسانه فیلمسازان درباره فروش فیلم های «360 درجه» و «پدر آن دیگری» توضیح داد»: فیلم سینمایی «پدر آن دیگری» به فروش 280 میلیون تومان در تهران رسید. این فیلم در شهرستان ها به فروش60 میلیون دست یافت میلیون تومان نائل شده است و در کل340میلیون تومان دست یافت.

وی درباره فروش فیلم «شیفت شب» توضیح داد: فیلم در دو روز گذشته با اقبال خوبی مواجه شد این فیلم 22 سالن در اختیار دارد و حدوداً به فروش 50 میلیون تومان دست یافته است. این فیلم از چهارشنبه هفته جاری در شهرستان‌ها اکران خواهد شد.

آمار فروش فیلم سینمایی «جامه دران» نیز نسبت به کارهای دیگر اجتماعی خوب است و تاکنون بیش از 250 میلیون تومان فروخته است.

پیمان سنماری از دفتر نیکان فیلم درباره فروش فیلم «ناهید» توضیح داد:روز چهارشنبه فیلم به دلایل فنی تنها در تعداد محدودی از سالن ها اکران شد.از روز گذشته فیلم را در سینماهای تهران اکران کردیم و ظرف دو روز گذشته با فروش 20 میلیون تومان در تهران مواجه شدیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها