اتفاقی که در مجمع انتخابات پینگ‌پنگ افتاد برای جامعه این ورزش قابل توجه بود. پینگ‌پنگ ایران بعد از ماه‌ها که با سرپرست اداره شد در انتخابات شنبه، رئیس جدید خود را برای چهار سال آینده شناخت، اما نکته‌ای که در این انتخابات مورد توجه اهالی این ورزش قرار گرفت رای به اصلاحات پینگ‌پنگ با حضور فردی از جامعه پینگ‌پنگ ایران است.
کد خبر: ۸۵۵۲۴۸
شروع اصلاحات در پینگ‌پنگ

مهرداد قارداشی با سابقه ده سال دبیری فدراسیون دوباره به فدراسیون بازگشت آن هم با اعتماد کامل از سوی اعضای مجمع پینگ‌پنگ؛ جایی که هیات‌های استانی به عنوان بازوان ورزش‌ها به قارداشی اعتماد کردند و در عملی متقابل رئیس پینگ‌پنگ باید بتواند نیروها را در جهت اعتلای ورزش راکتی ایران بسیج کند.

آمدن قارداشی به فدراسیون در شرایطی اتفاق افتاد که جامعه پینگ‌پنگ به طور کلی از هم پاشیده شده و وفاق لازم بین دست‌اندرکاران آن وجود ندارد، اما رئیس جدید باید بتواند وفاق و همدلی ایجاد کند. این ورزش با ریاست قبلی و با وجود تلاش‌هایی که در مدت سرپرستی توسط سعادتمند صورت گرفت در ابعاد مختلف دچار نقصان و کاستی‌های فراوان بود به طوری که هنوز لیگ برتر باشگاه‌ها راه اندازی نشده و تکلیف تیم‌های ملی مشخص نیست.

قارداشی که خود از جنس پینگ‌پنگ است بامشکلات آشناست و در نخستین گام، چیدمان تیم مدیریتی در فدراسیون پینگ‌پنگ را مورد توجه قرار می‌دهد تا از وجود افراد متخصص در زمینه‌های مختلف استفاده کند.

بی‌شک انتخاب مربیان تیم ملی از مهم‌ترین بحث‌ها در شروع دوره چهار ساله قارداشی است، همین طور راه‌اندازی به موقع لیگ برتر که تاکنون به تعویق افتاده است. برای مربیان تیم ملی نگاه به مربیان داخلی با استفاده از علم مربیان با دانش خارجی از برنامه‌هایی است که فدراسیون پینگ‌پنگ به آنها توجه دارد تا روزمرگی را از تن پینگ‌پنگ ایران خارج و در عوض لباس برنامه ریزی بلندمدت را بر تن خسته این ورزش کند. پینگ‌پنگ باید به جایگاه مناسبی در تنیس روی میز جهان دست یابد و برنامه‌ریزی متوالی در سطوح مختلف لازمه رسیدن به عرصه‌های جهانی این ورزش است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها