رئیس دیوان عدالت اداری خبر داد

افزایش فساد اداری در جامعه

رئیس دیوان عدالت کشور، نبود سلامت اداری را یک آسیب برشمرد و گفت: فساد اداری در جامعه رو به رشد است.
کد خبر: ۸۵۲۸۸۹
افزایش فساد اداری در جامعه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری پیش ازظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری بابل اظهار داشت: مسئولان اداری ما باید متناسب با جایگاه نظام جمهوری ومطابق با نظام جمهوری اسلامی گام بردارند وسرمایه های گزافی که برای برپایی این انقلاب داده اند را نباید هدر دهند.

وی افزود: یکی از بزرگ ترین آسیب های جامعه اسلامی، نبودن سلامت اداری است و اگر هر یک از مسئولان ما متناسب با نظام ارتقای لازم را پیدا نکند سلامت نظام جامعه به خطر می افتد و مدیر اسلامی باید خالصانه عمل کند.

رئیس دیوان عدالت اداری کشور اظهار داشت: مدیر اسلامی باید دارای دو شاخصه تدبیر و برنامه ریزی باشد و مدیر نظام اسلامی نباید ریخت و پاش یا کم فروشی کند.

وی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر فقط مربوط به خیابان ها نیست، افزود: بلکه فساد ادارات نیز از ارکانی است که باید مورد توجه قرار گیرند.

حجت الاسلام منتظری گفت: آمار شکایات دیوان عدالت اداری ما روبه رشد است و قضات ما زیر بار این مسولیت سنگین در حال فرسوده شدن هستند.

رئیس دیوان عدالت اداری کشور افزود: در حال حاضر ۵۰ شعبه بدوی و ۱۵شعبه تجدید نظر با امکانات محدود زیر بار این بار سنگین در حال ازبین رفتن است و امید داریم این روند را کاهش دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها