معاون سیما گفت: سید علی ضیا تا اطلاع ثانوی ممنوع التصویر شد و حق اجرا در رادیو، تلویزیون و سیمای استان‌ها را ندارد.
کد خبر: ۸۵۲۶۵۵
مجری تلویزیون ممنوع التصویر شد

به گزارش جام جم سیما ، علی اصغر پورمحمدی در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیما درباره وضع سید علی ضیا افزود: به دلیل اینکه کلیپی از این مجری در فضای مجازی منتشر شده که این مجری در این کلیپ به هواداران و سرمربی استقلال توهین کرده است همچنین آن مجلس از لحاظ شرعی مشکل داشته و مختلط بوده و آن مجری حرکات نامتعارفی انجام داده، علی ضیاء تا اطلاع ثانوی ممنوع التصویر است.

وی گفت: باید پرونده این مجری در ادارات مربوط به مجریان در سازمان صداوسیما بررسی و تصمیم مورد نظر در مورد او گرفته شود ولی تا زمان اعلام نتیجه این مجری ممنوع التصویر است و باید منتظر ماند و دید رأی امور رسیدگی به تخلفات مجریان چه می شود.

معاون سیما افزود: سید علی ضیا اجازه اجرا در رادیو، تلویزیون و سیمای استان‌ها را در کل صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران ندارد.

چند روز پیش کلیپی از سید علی ضیا منتشر شده بود که این مجری در آن پس از اینکه تیم محبوبش گلی را به ثمر رساند به سرمربی تیم استقلال توهین کرد و درکافه ای که مختلط بود حرکات نامتعارفی از خود انجام داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۱۳
منتقد
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
۰
۰
این افراد باید یك نكته را هرگز و هرگز فراموش نكنند و آن اینكه چشمانی با قابلیت ثبت لحظات همیشه و همه جا آنها را رصد می كنند و منتظر حركات اشتباه و یا شخصی آنها هستند تا از این موقعیت برای مقاصد خود بهره ببرند
من هم اگر به جای آقای ضیا بودم با فردی كه فیلمبرداری می نمود برخورد می كردم چون این افراد حریم خصوصی را به عمومی تبدیل می كنند
سید رضا
United States
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
۰
۰
... ما باید همگی‌ درجهت جلوگیری از نفوذ غرب و آمریكا با هم متحد شویم و جدا كردن اقشار مختلف مردم ایران مخصوصاً مخصوصاً جوانان باعث نفوذ امپریالیسم آمریكا در آینده میشود.با این گوینده متخلف می‌با یستی كه با روش آرامتری برخورد میشد،
عادل
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
۰
۰
حقش نیست كه اینقدر خشن، خشك و بی ملاحظه با وی رفتار بشه.
آقای مظلومی كه او را بخشید
خدای غفار می بخشه،
...
بگذرند ازش به صلاح نزدیك تره
نرم افزار موبایل
-
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
۰
۰
تصمیم بجایی برای این ... گرفته شد
جواهر
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
۰
۰
خدایا شكرت شكر بالاخره ما یه اقدام قاطعانه از رسانه دیدیم فقط تورو خدا تورو خدا اخراجش كنید... زنده باد رسانه ✌✌✌✌✌
محمد ... شریف ..
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
۰
۱
... رفتار و منش افراد و پرسنل خارج از سازمان مطبوعه به همكاران مربوط نمیشود .مگر ( بشئونات اداره مربوطه خدشه وارد شده باشد ) در این مورد مربی و باشگاه استقلال میتوانند به قوه قضائیه متوسل شوند .. كه گویا رضایتشان حاصل شده ..وجدانن هیچ نسبت وآشنائی با آقای مجری ندارم .. نگران آینده ام كه شاید بجرم خنده كسی اخراج شود..
رامین
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
۰
۰
با سلام سپاسگزاری فراوان از عملكرد درست وقاطعانه رسانه ملی زحمت بكشید اینو بزرگ بزنید سردر رسانه كه عبرت سایر مجریان بشه واخراج كنید چون ضبا استاد ماست مالی كردن شما كه زحمت كشیدید ضیا كارش یه سره شد این آقای ... جریمه كنید هرچی بدبخته زیر سر ایشونه این آقا این ضیا ... رو راه داده توی رسانه وپر وبالش داد.
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
۰
۰
دم رسانه گرم وتنوری كه یه جواب كوبنده به ضیا دادحتما پیش خودش تصور كرده جریان كلاه تراشیدنس كه سر تظاهر همه براش كف وهورا بكشن ... هر بار یه دست گل به آب میده اخراج كنید خلاص
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
۰
۰
كجاش نامتعارف بوده ؟ ...
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
۰
۰
نباید اجازه داد علی ضیا با پارتی بازی كارشو پیش ببره دبشب حبیب كاشانی ماست مالی كرده كارشو نباید براش پارتی بازی كنه . ..
پدرام
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
۰
۱
با سلام وعرض ارادت ممنون آقای پورمحمدی به خاطر برخورد قاطعانشون ولی ... یانیه صادر كردن گویا بر تحریك یه عده خاص برای طرفداری آقای پور محمدی در جریان باشید كه ... ممنوعت دور نزنه.
فوتبال
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
۰
۰
...قابل بخشش نیست
مرادی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
۰
۰
باسلام ممنون ومچكر از رسانه بابت اقدام قاطعانش خیلی عالی كار كردید بایت ممنوع اتصویرشدن علی ضیا حالا یكی صفحات طرفدار علی ضیا نوشتن شرم باد بر رسانه شرم باد بر اخبار 20 30 چرا واقعا ؟اون موقع علی ضیا آنتن زنده در دست چرب بازی می كرد ومداحی میخوند رسانه بهتر وجود نداشت حالا ورق برگشته همه چیز عوض شده واقعا دست مریزاد به رسانه ...

نیازمندی ها