دو مرد نقابدار که با حمله به مغازه‌ها در اسفراین، پول و مواد غذایی سرقت می‌کردند، در دام پلیس گرفتار شدند.
کد خبر: ۸۵۲۴۵۵
پایان سرقت‌ دزدان نقابدار در اسفراین

به گزارش جام ‌جم آنلاین ، عصر یکشنبه مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان اسفراین تماس گرفت و از حمله سارقان قمه به دست به مغازه اش خبر داد. ماموران با حضور در مغازه شاکی در یکی از محله‌های شهر به تحقیق از وی پرداختند.

شاکی در اظهاراتش گفت: دو مرد در حالی که سر و صورت خود را با پارچه‌ای پوشانده بودند وارد مغازه‌ام شدند. یکی از آنها چاقو را زیر گلویم گذاشت و مرا به مرگ تهدید کرد و به زور کلید صندوق را گرفت و حدود 600 هزار تومان سرقت کرد. آنها همچنین مقداری موادغذایی را با خود بردند.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری سارقان نقابدار آغاز شد تا این که سه ساعت بعد از وقوع این سرقت، مغازه‌دار دیگری در یکی از محله‌های شهر با پلیس تماس گرفت و از سرقت اموال درون مغازه‌اش خبر داد. ماموران با حضور در محل مورد نظر و تحقیق از شاکی متوجه شدند او نیز در دام دو سارق قمه به دست گرفتار شده و آنها پس از تهدید وی، هر چه پول در صندوق مغازه بوده همراه مقداری موادغذایی سرقت کرده‌اند. زمانی که با سارقان درگیر شده و قصد کمک خواهی از همسایه‌ها برای دستگیری متهمان فراری داشته است، آنها وی را کتک زده و در انباری زندانی کرده‌اند که به سختی توانسته در انباری را باز کند و آزاد شود.

ماموران با اطلاعات به دست آمده از این مالباخته متوجه شدند مشخصاتی که او می‌دهد با همان دو سارقی که در تعقیبش هستند، مطابقت دارد. ساعاتی بعد از سرقت دوم ماموران هنگام گشتزنی در یکی از محله‌های شهر دو سارق فراری را که قصد داشتند با نزدیک شدن به مغازه دیگری به آنجا حمله کرده و سرقتی را انجام دهند، شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ جاوید مهری، فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین در این باره گفت: با صدور قرار قانونی برای متهمان، تحقیقات برای رازگشایی از دیگر سرقت‌های احتمالی این دو سارق ادامه دارد.

روزنامه جام جم

برای مطالعه اخبار بیشتر از جام جم آنلاین به اینجا کانال تلگرام این سایت مراجعه کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها