علی ضیاء با انتشار یادداشتی در خصوص فیلم توهینش به مظلومی توضیحاتی را ارائه داده است.
کد خبر: ۸۵۱۷۰۶
توضیحات علی ضیا درباره فیلم توهینش به مظلومی + عکس

به گزارش جام جم سیما به نقل از فرهنگ نیوز، مجری پرسپولیسی تلویزیون علی ضیا که دربی استقلال و پرسپولیس را در کافه ای با حضور تنی چند از هنرمندان نگاه می کرد در حرکتی عجیب و ناشایست بعد از گلزنی تیم پرسپولیس همراه با سایر افراد حاضر شعری تند و دور از ادب علیه پرویز مظلومی خواند.

حالا علی ضیاء با انتشار یادداشتی در خصوص این فیلم توضیحاتی را ارائه داده است:

«امیدوارم همه دوستان حالتون خوب باشه . تا حالا توی هیچ موضوعی و به هیچ کسی و هیچ وقت من بی ادبی نکردم. اتفاقی که توی بازی افتاد از هیجان زیاد بود و البته که کار اشتباهی هم بود ، با آقای مظلومی حرف میزنم و امروز می بینمشون و تمام تلاشم را می‌کنم از دلشون در بیارم و از همه طرفدار های تیم استقلال هم خیلی معذرت می‌خوام که ناراحتشون کردم و بهشون میگم واقعا تا چند روز پیش اصلن همچین شعاری رو نشنیده بودم وبلدم نبودم و من هم شروع نکردم و از بد دلی هم نگفتم. فقط می خوام منو ببخشید چون برام خیلی مهم هستید و محترم . ممنونم از مهربونی و بزرگواریتون»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
۰
۰
چرا وقتی آقای ... معلمان رو مورد تمسخر قرار دادن و عذرخواهی هم نكردن و بعد از اون هم پزر عروس رو به عنوان الگو به مردم معرفی كردن كسی خواستار حذف ایشون از رسانه و نگران الگوسازی برای مردم نبود ؟؟؟!!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها