زن جوانی که از طریق ارسال پیامک به شهروندان در استان‌های مختلف با مضمون برنده شدن در قرعه کشی اقدام به کلاهبرداری و برداشت از حساب آن‌ها می‌کرد توسط کارآگاهان پلیس فتای اصفهان شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۸۵۱۴۴۴
زن کلاهبردار روزانه 500 پیامک ارسال می کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر این که فردی از طریق ارسال پیامکی با مضمون برنده شدن در قرعه کشی اطلاعات حساب بانکی آن‌ها را دریافت و سپس اقدام به برداشت وجوهشان کرده است، موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته در فضای مجازی سرانجام زن جوانی که دست به این عمل مجرمانه زده بود شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: متهم که ابتدا منکر هر گونه جرمی بود هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس روبرو شد به بزه انتسابی خود اقرار و انگیزه خود را کسب درآمد از این راه عنوان کرد.

مرتضوی خاطر نشان کرد: متهم در اعترافات خود عنوان کرد روزانه به بیش از 500 نفر در استان اصفهان و استان‌های دیگر کشور پیامک ارسال کرده و از این طریق توانسته بود چندین میلیون تومان سرقت کند.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان با بیان این که متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، افزود: برای دریافت هرگونه جایزه اهدایی نیازی به مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز یا ارائه اطلاعات حساب بانکی نمی‌باشد و شهروندان باید مراقب این گونه کلاهبرداران باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها