سخنگوی وزارت خارجه آمریکا:

ایران به تعهداتش در برجام عمل می کند

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست خبری این وزارتخانه درباره پرونده هسته ای ایران اذعان کرد این کشور به تعهد خود در زمینه برجام عمل می کند.
کد خبر: ۸۵۰۸۷۲
ایران به تعهداتش در برجام عمل می کند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، جان کربی در نشست خبری خود به موضوعات مختلفی اشاره کرد که مهمترین بخش آن توافق هسته ای ایران و برجام بود.

وی درباره ادعاهایی که احزاب مخالف جمهوریخواه درباره سابقه روابط ایران و آمریکا مطرح کرده بودند، گفت در اجرای برجام به گذشته نگاه نمی کنیم. برای ما اهمیت بیشتر آینده ایرانی است که سلاح هسته ای نداشته باشد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا افزود: چیزی که در اینجا برای ما مهم است، ابعاد احتمالی نظامی، و بیشتر مسائل آینده است و آنچه که می خواهیم ببینیم آینده ای برای منطقه و در واقع برای دنیا این است.

کربی در ادامه به ادعای نمایندگان جمهوریخواه درباره ناپدید شدن تجهیزات مربوط به تهیه سلاح اتمی در پارچین اشاره کرد. نماینده های جمهوریخواه گفته بودند ایران تجهیزات سلاح اتمی خود را مخفی کرده است.

وی گفت: ملاک رفتار متقابل با ایران بازرسی های آژانس انرژی اتمی از تاسیسات هسته ای ایران است که به نظر می رسد ایران همکاری های خوبی در این زمینه انجام داده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اظهار کرد: ایران گام هایی را که می بایست براساس نقشه راه برای شفاف سازی فعالیت های گذشته و حال و مسائل باقیمانده در خصوص برنامه اتمی خود بردارد، برداشته است.

کربی افزود: به اعتقاد آمریکا اجرای برجام و توافق هسته ای مهمترین راهکار برای جلوگیری از رسیدن ایران به سلاح هسته ای محسوب می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها