رقابت های جودو جوانان جهان

فتحی پور از رسیدن به فینال بازماند

جودوکار وزن ۶۶- کیلوگرم ایران با شکست مقابل نماینده اسپانیا از رسیدن به فینال رقابت های قهرمانی جوانان جهان بازماند.
کد خبر: ۸۴۹۱۳۸
فتحی پور از رسیدن به فینال بازماند

به گزارش جام جم ورزشی به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت‌های جودو قهرمانی جوانان جهان که در ابوظبی جریان دارد و در مرحله نیمه نهایی مبارزات وزن ۶۶- کیلوگرم مهدی فتحی پور برای صعود به دیدار نهایی به مصاف «گیاترو» از اسپانیا رفت و با امتیاز «یوکو» بازنده و راهی دیدار رده بندی شد.

وی امروز پس از استراحت در مرحله نخست، «مان خابار» از مغولستان را با امتیاز «وازاری»، « ادگاردو» از مکزیک را با اخطار و «جان تلو» از کلمبیا را با ضربه فنی شکست داد و به نیمه نهایی رسید. وی برای کسب مدال برنز در دیدار رده بندی باید «دانیل کارگنین» از برزیل را شکست دهد.

در همین وزن علیرضا خجسته پس از برتری مقابل «واوریزسک» از لهستان و « راشد» از امارات در مرحله یک هشتم نهایی با اخطار به نماینده برزیل باخت و از دور رقابتها کنار رفت. همچنین امید تیزتک در وزن ٧٣- کیلوگرم «سوت من» از نیوزیلند و «حنان والد»از هلند به «اروس خان بک» از روسیه با امتیاز «یوکو» باخت و از دور رقابتها کنار رفت.

رقابت‌های جودو قهرمانی جوانان صبح جمعه با حضور ٥٦٠ جودوکار از ٨٢ کشور به میزبانی امارات در ابوظبی آغاز شد و تا روز سه شنبه پنجم آبان ماه ادامه خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها