عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی

بیش از 20 صهیونیست کشته و زخمی شدند

در ادامه موج عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی و در جریان 4 عملیات استشهادی که با ابتکارهای فردی همراه بوده ، دو صهیونیست کشته و 22 نفر زخمی شدند که حال برخی از مجروحان این عملیات وخیم گزارش شده است.
کد خبر: ۸۴۵۵۹۴
بیش از 20 صهیونیست کشته و زخمی شدند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، در تازه ترین عملیات استشهادی و تیراندازی در داخل یک دستگاه اتوبوس اسرائیلی، 2 شهرک نشین صهیونیست کشته شده و دستکم 22 نفر نیز زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، حال 8 نفر از مجروحان صهیونیست وخیم گزارش شده است.

منابع فلسطینی گزارش دادند که یکی از مجریان دو عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی به شهادت رسید و مجری عملیات دیگر در قدس نیز در اثر اصابت گلوله به شدت زخمی شده است.

همزمان با این عملیات ، در جریان عملیات دیگر که به زیرگرفتن صهیونیست‌ها با خودرو منجر شد، تعدادی از صهیونیست‌ها زخمی شدند . یک فلسطینی امروز در خیابان «ملخی یسرائیل» واقع در قدس اشغالی، 3 شهرک نشین را با خودروی خود زیر گرفت و زخمی کرد. این عملیات در نزدیکی یک دستگاه اتوبوس در محله "المکبر" در قدس اشغالی روی داد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که صبح امروز سه شنبه دو صهیونیست در شهر رعنانا واقع در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله با سلاح سرد از سوی یک فلسطینی قرار گرفته و زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش و پلیس رژیم صهیونیستی با تیراندازی به سمت مجری این عملیات وی را به شدت زخمی کردند.

همچنین در دومین عملیات استشهادی که در رعنانا صورت گرفت، 4 صهیونیست زخمی شدند که حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است و مجری عملیات نیز توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شد.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص در این باره نوشت که طی 3 روز گذشته 12 عملیات استشهادی با استفاده از چاقو علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست در سراسر فلسطین اشغالی صورت گرفته است.

نظامیان رژیم صهیونیستی امروز سه‌شنبه در سراسر کرانه باختری، قدس اشغالی و مرز نوار غزه به حالت آماده‌باش درآمدند تا با هر گونه تظاهرات خشم فلسطینیان مقابله کنند.

بر اساس این گزارش، گروه‌های ملی و اسلامی و جمعیت‌های محلی فلسطین امروز سه شنبه را «روز خشم» اعلام کرده اند.

نیروهای اشغالگر شب گذشته یک جوان فلسطینی را در ایستگاه اتوبوس قدس با تیراندازی به سمت وی به شهادت رساندند.

منابع رژیم صهیونیستی مدعی شدند که این جوان در داخل اتوبوس قصد ربودن اسلحه یکی از نظامیان را داشت که دیگر نظامیان صهیونیست به سمت وی تیراندازی کردند.

یورش مجدد صهیونیست‌ها به صحن‌های مسجد الاقصی

گروهی از شهرک‌نشینان امروز سه‌شنبه نیز به صحن‌های مسجد‌الاقصی یورش بردند و این در حالی است که نیروهای اشغالگر محدودیت‌هایی را برای ورود نمازگزاران فلسطینی به مسجد اعمال کرده‌اند.

بر پایه این گزارش، تا به این لحظه 15 صهیونیست از سمت باب المغاربه به مسجد الاقصی وارد شده اند و نیروهای اشغالگر نیز همچنان از ورود جوانان زیر 30 سال به داخل مسجد خودداری کرده و کارت‌های شناسایی دختران را پیش از ورود آنها به مسجد الاقصی مصادره می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها