سخنگوی نیروهای مسلح یمن:

متجاوزان سعودی را غافلگیر می‌کنیم

سخنگوی نیروهای مسلح یمن:

به زودی همه را شگفت زده خواهیم کرد

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در مصاحبه با المنار با بیان اینکه سامانه‌هایی در اختیار داریم که کسی آنها را نمی‌شناسد و تجربه نکرده است گفت: ما ابتکار عمل های زیادی داریم که با انجام آنها همه را انگشت به دهان خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۴۴۰۰۲
به زودی همه را شگفت زده خواهیم کرد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ "سرتیپ شرف لقمان،" در گفتگو با پایگاه خبری المنار لبنان گفت:ما در حال مقاومت هستیم و پرتو نور پیروزی ما در افق دیده می شود. در روزهای آینده ما سامانهای دفاعی را به کار خواهیم گرفت که کسی آنها را نمی شناسد و آنها را تجربه نکرده است. اینها بخشی از گزینه های راهبردی ماست که اگر مجبور شدیم از آنها استفاده می کنیم.

وی در خصوص اوضاع مأرب گفت: متجاوزان ادعا می کردند که پس از ورود به مأرب تنها در 48 ساعت مسافت 170 کیلومتری تا صنعا را خواهند پیمود اما امروز که روز چهلم حمله به مأرب است آنها فقط توانسته اند با آتش سنگین بالگردهای آپاچی و جنگنده های اف 16 و چهل بار حمله، یک منطقه را در نزدیکی پایگاهشان تصرف کنند. پس از آنکه ما در مأرب به آنها خسارتهای زیادی زدیم امارات نیروهای خود را از مأرب بیرون برد و اکنون مزدوران منصور هادی در این شهر مشغول فعالیت و ارعاب مردم هستند.

لقمان ادامه داد: طی روزهای اخیر دهها بار جنگنده های سعودی از سلاح های ممنوعه فسفری و خوشه ای استفاده کرده اند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن درباره باب المندب گفت: متجاوزان و مزدوران بارها به باب المندب حمله کردند اما پس از آنکه ناکام ماندند خالد بحاح در یکی از روستاهای اطراف خود مصاحبه ای انجام داد و مدعی شد در باب المندب حضور دارد. ما برای سومین بار ناوچه های دشمن را هدف قرار دادیم. در آخرین مورد این ناوچه دو ساعت پس از اصابت موشک، در دریا غرق شد. اکنون دشمنان ناوچه های خود را دور از ساحل نگه داشته اند تا از تیررس ما خارج باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها