رییس سابق سازمان صدا و سیما:

رای مردم حق الناس است

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به فاجعه منا و سهل‌انگاری برخی مسئولان گفت: در این حادثه ما قدرت مقام معظم رهبری در گوشزد کردن برخی مسائل به عربستان را مشاهده کردیم.
کد خبر: ۸۴۳۸۴۱
یک تشر کوچک رهبر معظم انقلاب عربستان را ترساند

به گزارش فارس ، سید عزت‌الله ضرغامی در کنگره ملی 2 هزار و 400 شهید استان چهارمحال و بختیاری، فتنه را بدترین وضعیت ممکن برای ترکیب حق و باطل دانست و اظهار کرد: بهترین راه خروج از فتنه تمسک به رهبری عالم است.

وی در پاسخ به این امر که آیا ما با تمام کسانی که مذاکره می‌کنیم، دوست هستیم، افزود: ایران اسلامی حتی با دشمنان خود هم مذاکره می‌کند و در این زمینه پیرو تبلیغات عظیم کشورهای بیگانه در راستای ایران هراسی در دنیا، رهبر معظم انقلاب اجازه دادند با گروه 1+5 که یکی از آن‌ها هم آمریکا است به طور محدود مذاکره شود.

ضرغامی ادامه داد: هنوز هیچ چیز نشده این گروه می‌خواهد با ایران در مورد همه مسائل از جمله سوریه، یمن و .. مذاکره کند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی آمریکا و هم‌پیمانانش را علت اصلی ناامنی در منطقه دانست و گفت: گروهک‌های تروریستی فعال در منطقه مانند یک حکومت مجزا شبکه‌های ماهواره‌ای، فروش نفت، حساب‌های بانکی و ... را در اختیار دارند که این امکانات قطعا از سوی متحدان آن‌ها برایشان فراهم می‌شود.

ضرغامی در ادامه افزود: کشورهای آمریکایی و اروپایی با پول و امکانات زیاد تروریست‌ها از جمله داعش را به منطقه فرستاده‌اند و در بین آن‌ها یک سری آدم‌های روانی از کشور خودشان را نیز فرستاده‌اند تا هم خودشان از دستشان راحت شوند و هم جنایت‌های بیشماری را از جمله سربریدن مسلمانان را در منطقه مرتکب شوند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها وقتی می‌گویند ما با ایران مذاکره می‌کنیم، می‌خواهند در بین مسلمانان توهم ایجاد کنند، افزود: آن‌ها به دنبال تبلیغات هستند تا به دنیا بگویند ایران و آمریکا با هم مذاکره می‌کنند در حالی که قصدشان فریب دنیا است.

ضرغامی ادامه داد: ما در حال جنگ با شیطان بزرگ هستیم و نباید اجازه نفوذ آن‌ها به کشور را بدهیم همان‌طور که مقام معظم رهبری با شجاعت و درایت این مسائل را گوشزد می‌کند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به فاجعه منا گفت: در این حادثه ما قدرت مقام معظم رهبری در گوشزد کردن برخی مسائل به عربستان را مشاهده کردیم در حالی که مسئولان عالی رتبه ما اهمیت نمی‌دادند و جواب عربستانی‌ها را نمی‌دادند تا جایی که وزیر امور خارجه ما برای دیدار با وزیر امور خارجه عربستان به امیر کویت متوسل شد.

وی ادامه داد: این در حالی است که مقام معظم رهبری در یک کلام کوتاه که ما برخورد سختی می‌کنیم باعث شد همه بترسند و انواع همکاری لازم با ایران را در دستور کار خود قرار دهند که این امر حاصل یک تشر کوچک رهبر معظم انقلاب بود و این امر نشان از سربلندی و عزت ایران اسلامی در منطقه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها