مرد کلاهبردار را شناسایی کنید

شکار دختران دم بخت به بهانه ازدواج +عکس

یک زن و مرد که در پرونده‌های جداگانه به اتهام سرقت و کلاهبرداری تحت تعقیب پلیس بین‌الملل ترکیه و ابوظبی بودند، در جریان تحقیقات پلیس استان البرز دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۴۲۹۳۹
دستگیری 2 متهم تحت تعقیب اینترپل در کرج

به گزارش جام‌جم، سرهنگ حمیدرضا گل‌صباحی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در تشریح پرونده سرقت زنی از صرافی در ترکیه و دستگیری در کرج گفت: رسیدگی به این پرونده 17 فروردین امسال در دستور کار پلیس بین‌الملل مستقر در پلیس آگاهی استان قرار گرفت. بررسی پرونده نشان می‌داد زن جوانی به نام سولماز در جریان سفر به شهر اسپارتای ترکیه از یک صرافی سرقت کرده بود. این زن چندی پیش به‌عنوان مشتری وارد مغازه صرافی مرد ترکیه‌ای شده و در یک لحظه از غفلت وی استفاده کرده و با سرقت چند صد لیر از صرافی او به شیوه کف‌زنی، گریخته بود.

وی اضافه کرد: در ادامه تحقیقات پلیس بین‌الملل ردپای این زن در ایران به دست آمد و به این ترتیب کارآگاهان تحقیقات برای شناسایی و دستگیری این زن را آغاز کردند. چند روز پیش آخرین مخفیگاه متهم فراری در یکی از محله‌های شهر کرج شناسایی شد و ماموران متهم را دستگیر کردند. زن جوان اعتراف کرد در زمینه کف‌زنی و سرقت فعالیت دارد و یکی از سرقت‌هایش همین کف‌ زنی و سرقت پول‌های صراف ترکیه‌ای بوده است. با اعتراف متهم زن، او برای تحقیقات بیشتر و محاکمه در اختیار پلیس بین‌الملل ترکیه قرار گرفت.

دستگیری مرد کلاهبردار

گل‌صباحی درباره دومین پرونده که مربوط به دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای به نام سعید است، گفت: این متهم مبلغ 750 هزار درهم در ابوظبی از فردی کلاهبرداری کرده و تحت تعقیب پلیس بین‌الملل بود که با شناسایی مخفیگاه وی در استان البرز، تحقیقات برای دستگیری این کلاهبردار در دستور کار پلیس قرار گرفت تا این که وی روز‌های پایانی شهریور امسال در منطقه 45 متری گلشهر کرج شناسایی و دستگیر شد. متهم با انتقال به پلیس آگاهی به این کلاهبرداری اعتراف کرد و برای ادامه تحقیقات تحویل پلیس بین‌الملل ابوظبی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها