وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی گفت: امشب پیکر ۱۰۴ تن از جانباختگان ایرانی فاجعه منا به ایران منتقل می شود.
کد خبر: ۸۴۱۴۸۶
پیکر ۱۰۴ جانباخته ایرانی فاجعه منا امشب وارد کشور می شود

کتر سید حسن قاضی زاده هاشمی در مصاحبه با شبکه خبر با اشاره به دومین جلسه خود با وزیر بهداشت عربستان که عصر جمعه در جده برگزار شد تصریح کرد: تسریع در روند انتقال ابدان مطهر جانباختگان منا، با مقامات سعودی درمیان گذاشته شد.

وی تاکید کرد:کار تشریفات مربوط به انتقال ابدان مطهر فاجعه منا با نظارت هیئت ایرانی در جده انجام می شود.

شایان ذکر است با برگزاری این جلسه، هیئت ایرانی به سرپرستی دکتر هاشمی وزیر بهداشت کشورمان، سه جلسه با مسئولین عربستان برگزار کرده است.

تسریع در روند انتقال ابدان مطهر

مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با تاکید بر حضور دکتر هاشمی وزیر بهداشت در جده گفت: به منظور تسریع در روند انتقال ابدان مطهر جانباختگان منا، دومین جلسه وزیر بهداشت کشورمان با وزیر بهداشت عربستان عصر جمعه در جده آغاز شد.

دکتر زارع‌نژاد در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما در تهران، با تاکید بر اینکه کار تشریفات مربوط به انتقال ابدان مطهر فاجعه منا با نظارت هیئت ایرانی در جده در حال انجام است گفت: در جلسه مشترک وزرای بهداشت ایران و عربسان، اعضای هیئت ایرانی، مسئولین ستاد حج و زیارت و هیئت پزشکی هلال احمر نیز حضور دارند تا درباره آخرین هماهنگی ها و اقدامات لازم، تصمیم گیری شود.

وی افزود: با سفر مجدد وزیر بهداشت به جده جهت تسریع در انتقال جانباختگان فاجعه منا و همچنین فراهم شدن زمینه انتقال مجروحان این حادثه به کشور، تعدادی از ابدان مطهر فاجعه منا به فرودگاه جده منتقل شده و کار تشریفات مربوط به انتقال آنها به کشور در حال انجام است.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت همچنین تاکید کرد: وزیر بهداشت نیز همچنان در جده مستقر و در حال نظارت بر روند اقدامات مربوطه است.

شایان ذکر است با برگزاری این جلسه، هیئت ایرانی به سرپرستی دکتر هاشمی وزیر بهداشت کشورمان، سه جلسه با مسئولین عربستان برگزار کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها