با فرزانه توسلی، یکی از 10 نامزد بهترین دروازه‌بان فوتسال جهان

دختری از جنس عقاب

جام جم ورزشی: فرزانه توسلی دروازه بان تیم ملی بانوان نقش پررنگی در قهرمانی این تیم در آسیا داشت.
کد خبر: ۸۴۰۰۷۰
فرزانه توسلی: عابدزاده وار شوت ها را گرفتم

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از خبرورزشی ، او به ویژه در بازی فینال توپ هایی گرفت که ژاپنی ها را عاصی کرده بود. توسلی در این باره می گوید: «ما برای قهرمانی به مسابقات رفته بودیم و این برد را به همه تبریک می گویم.» او درباره درخشش خود با خنده می گوید: «به قول یکی از دوستان عابدزاده وار توپ ها را گرفتم!» توسلی اضافه می کند: «من در بچگی بازی های آقای عابدزاده را می دیدم و جزو طرفداران سرسختش بودم.»
فضای مجازی در چند وقت گذشته پر شده از جوک هایی که برای خانم ها می سازند، جوک هایی که شاید به نظر برای سرگرمی باشد اما تبعات منفی زیادی دارد. فرزانه توسلی می گوید درخشش آنها و همینطور انتشار ویدئوهای بازی شان باعث شد تا خیلی از آقایان بفهمند باید از خانم های ایرانی تعریف کنند. او می گوید: «من هم دیدم چقدر جوک برای خانم ها ساخته اند. خوشحالم با پخش ویدئوی بازی های ما خیلی از نظرات عوض شد. بعضی ها تا وقتی ما را ندیده بودند، مسخره می کردند ولی وقتی قهرمان شدیم نظرشان عوض شد. امیدوارم دوباره بازی های ما را ببینند. حتی روزی اتفاق بیفتد که آقایان به ورزشگاه بیایند و تماشاگر بازی هایمان باشند چون حجاب کامل داریم. خوشحالم نگرش بعضی ها را عوض کرده ایم.»
توسلی در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهادی برای حضور در خارج از ایران نداشتید، می گوید: «نه پیشنهادی نبود چون می دانید که با این حجاب نمی توان در خارج از ایران بازی کرد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها