نویسنده فیلمنامه پشت بام تهران:

رعایت خط قرمز بین والدین و فرزندان

پایان تصویربرداری تا سه ماه دیگر

«پشت بام تهران» بازیگر جدید گرفت

تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «پشت بام تهران» از پیشرفت ۳۰ درصدی تصویربرداری این سریال خبر داد و بیان کرد که به تازگی دو بازیگر به این اثر اضافه شده اند.
کد خبر: ۸۴۰۰۲۳
«پشت بام تهران» بازیگر جدید گرفت

زینب تقوایی در گفتگو با مهر درباره سریال «پشت بام تهران» که به کارگردانی بهرنگ توفیقی برای پخش از شبکه یک سیما آماده می شود، گفت: در حال حاضر گروه سازنده این سریال خارج از تهران و در لوکیشن احمدآباد مستوفی تصاویر اکشن خیابانی و داخل خودرو را ضبط می کنند.

وی با بیان اینکه به تازگی سام درخشانی و زهره حمیدی به تیم بازیگران سریال اضافه شده اند، تصریح کرد: با پایان تصویربرداری در لوکیشن واقع شده در احمدآباد مستوفی که سام درخشانی و اندیشه فولادوند در آن مقابل دوربین رفتند، گروه برای ادامه کار به لوکیشن یک شرکت در شهرک غرب می روند که در این سکانس کامبیز دیرباز، نوید خداشناس و آزاده صمدی جلوی دوربین خسرو دادگر مرام می روند.

۱۰ درصد کار تدوین «پشت بام تهران» به اتمام رسیده است

تهیه‌کننده سریال «مدینه» با اشاره به اینکه تاکنون ۳۰ درصد تصویربرداری «پشت بام تهران» به انجام رسیده است، اظهار کرد: شیبان خاقانی کار تدوین همزمان مجموعه را انجام می دهد و ۱۰ درصد کار تدوین به اتمام رسیده است.

تقوایی همچنین درباره دشواری تولید این پروژه هم گفت: از بیش از ۴۵ روزی که از کلید خوردن کار می گذرد ۸۰ درصد آن را در شب کار کردیم، کار در شب دشواری های خود را دارد و این روزها عوامل سریال از ساعت ۱۸ آفیش هستند و تا ساعت ۸ صبح فردای روز بعد کار می کنند.

وی با اشاره به نگارش فیلمنامه این سریال توسط سعید نعمت الله یادآور شد: نوشته های سعید نعمت الله کارهای پر لوکیشنی هستند و داستان هایش چندان در فضاهای بسته اتفاق نمی افتد بنابراین قصه بیشتر در سطح جامعه و میان مردم رخ می دهد و این به جذابیت کار می افزاید. هر چند این اتفاق بار مالی بیشتری بر دوش پروژه می اندازد ولی تاثیر بیشتر و کیفیت مطلوب تر سریال برای ما از اهمیت بالاتری برخوردار است.

تصویربرداری سریال تا سه ماه دیگر به پایان می رسد

تقوایی در پایان از ضبط ۳۰۰ دقیقه از سریال پشت بام تهران خبر داد و گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده تصویربرداری سریال تا سه ماه دیگر به اتمام می رسد و سریال برای پخش در آذر آماده خواهد شد.

مجموعه تلویزیونی «پشت بام تهران» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی زینب تقوایی در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای برای پخش از شبکه یک سیما تولید می شود. این سریال مضمونی اجتماعی دارد که قصه آن به تصمیم گیری درست و غلط انسان ها مربوط می شود و اینکه اگر تصمیم اشتباهی بگیرند، هزینه و عواقب آن دامنگیر خودشان می شود.

کامبیز دیرباز، آزاده صمدی، ثریا قاسمی، لیندا کیانی، بهزاد فراهانی، سام درخشانی، کریم اکبری مبارکه، زهره حمیدی، خسرو شهراز، علیرضا آرا، نوید خداشناس، علی صالحی، مجید واشقانی، اندیشه فولادوند و لعیا زنگنه از بازیگران این سریال هستند.

سایر عوامل سریال عبارتند از سعید نعمت الله نویسنده، مهدی بدرلو مدیر تولید، خسرو دادگرمرام مدیر تصویربرداری، مهری شیرازی طراح گریم، شیبان خاقانی تدوینگر، هادی افشار صدابردار، مهرداد جلوخانی صداگذار، امیرحسین حداد طراح صحنه، محمد صادقی طراح لباس، بیتا ارسطویی منشی صحنه، بهرنگ دزفولی زاده عکاس و هادی داداشی مشاور رسانه ای.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها