زن 20 ساله ایزدی که به طرز وحشیانه ای به دست داعش مورد آزار جنسی قرار گرفته است، می گوید: متجاوز او یک آمریکایی سفید پوست بوده است.
کد خبر: ۸۳۹۶۸۰
اعتراف های تکان دهنده برده جنسی داعش

به گزارش جام جم آنلاین این زن ایزدی که نخواست نامش فاش شود ، می گوید شکنجه گرش مردی سفید پوست بوده است که داعشی ها او را "ابو عبدالله آمریکایی" صدا می کرده اند.

برده جنسی گریخته از داعش می گوید او در شهر سنجار در شمال باختری عراق با ده دختر ایزدی دیگر به اسارت گروه های تندرو در آمد و سپس در سوریه با بالاترین قیمت به حراج گذاشته شدند و خریدار او ابوعبدالله آمریکایی بود.

آمریکایی متجاوز، به گفته زن ایزدی، مردی با پوست بسیار سفید و ریش ها و موهای سیاه بود که می گفت در آمریکا ، شغلش معلمی بوده است و همسر و دو فرزند دارد اما برای پیوستن به داعش در سال 2013 به سوریه سفر کرده بود و آنقدر از دستگیر نشدنش مطمئن بود که قصد داشت برای دیدن همسر و فرزندانش بار دیگر به آمریکا سری بزند!

به گفته زن جوان، مرد آمریکایی، در طول شبانه روز گاهی تا 5 بار او را آزار جنسی می داد اما زن در نهایت از طریق ارتباط با یک گروه زیر زمینی که زنان و دختران ایزدی را از چنگ داعش نجات می دهد، موفق به فرار شد و با این حال معمولا بیشتر زنان به اسارت گرفته شده ایزدی این شانس را پیدا نمی کنند.

بر اساس آمارهای غیر رسمی داعش از مرداد امسال تا کنون ، 3 هزار دختر را در شمال عراق ربوده است و تنها در یک ماه گذشته 19 زن ایزدی به بهانه سر باززدن از بردگی جنسی برای داعشی ها، گردن زده شده اند و به گفته یکی از مقامات سازمان ملل که در گفتگو با دیلی میل نخواست نامش فاش شود دختران ایزدی در عراق و سوریه مثل بشکه های بنزین خرید و فروش می شوند و هر دختر ایزدی اسیر داعش ممکن است چندین بار فروخته شود تا جایی که برخی از این دختران، بین 6 صاحب مختلف، دست به دست شده اند. محبوب ترین دختران از دید خریداران برده داعشی، کودکان 1 تا 9 ساله هستند.

دیلی میل همچنین در اواسط این گزارش تصویری از یک آگهی داعشی منتشر کرده است که نشان می دهد قیمت برده های جنسی را که زنان مسیحی و ایزدی هستند ، نشان می دهد. بر مبنای این نرخ ها از نظر داعشی ها، قیمت هر برده با افزایش سنش، پایین می آید. شماری از نرخ های اعلام شده در این آگهی عبارتند از :

زنان 40 تا 50 ساله ، 43 دلار

زنان 30 تا 40 ساله، 75 دلار

زنان 20 تا 30 ساله، 89 دلار

کودکان 10 ساله تا زنان 20 ساله ، 130 دلار

کودکان 1 تا 9 ساله، 172 دلار

همچنین در این آگهی نوشته شده است که بجز ترک ها، سوری ها و کشورهای عرب خلیج نشین، بقیه مشتری ها حق دارند رد هر خرید فقط سه برده بخرند.

خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نیكو
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
۱
۲
یك تا نه ساله !!!خدا لعنتتون كنه خدایا پس كجایی ...؟؟

نیازمندی ها