جام جم ورزشی: عاقل حبیبیان به مدال طلای رقابت‌های رویینگ قهرمانی آسیا رسید.
کد خبر: ۸۳۹۶۱۵
یک طلا و دو برنز ایران در رویینگ قهرمانی آسیا

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی ، رقابت‌های قایقرانی رویینگ قهرمانی آسیا به میزبانی چین در حال برگزاری است که در روئینگ تکنفره سبک وزن مردان عاقل حبیبیان در رقابت با قایقرانان چین، ژاپن، قزاقستان، هند و کره شمالی با زمان 7:00.66 دقیقه در رده نخست ایستاد و صاحب مدال طلا شد. در این رقابت قایقرانان چین و هند مدال نقره و برنز کسب کردند.

همچنین مهسا جاور در روئینگ تک نفره سنگین وزن بانوان با حریفانی از اندونزی، کره، چین، ویتنام و سنگاپور مسابقه داد و در نهایت با زمان 7:49.96 دقیقه در رده سوم ایستاد و صاحب مدال برنز شد. در این ماده پاروزنان چین و اندونزی مدال های طلا و نقره را کسب کردند.

در روئینگ دونفره سنگین وزن بانوان نازنین ملائی و نازنین رحمانی با رقبایی از هنگ کنگ، قزاقستان، کره، چین و اندونزی رو به رو شدند و در نهایت با زمان 7:21.45 دقیقه سوم شدند و مدال برنز کسب کردند. پاروزنان چین و هنگ کنگ در این ماده مقام های اول و دوم را کسب کردند.

در روئینگ چهارنفره مردان سیاوش سعیدی، مجتبی شجاعی، خشایار عباس آبادی و امیر رهنما در رقابت با حریفانی از قزاقستان، کره، هنگ کنگ، چین و اندونزی با زمان 6:00.43 دقیقه پنجم شدند. در این ماده قایقرانان چین، قزاقستان و اندونزی بر روی سکو ایستادند.

رقابت های روئینگ قهرمانی آسیا فردا 6 مهرماه با رقابت نمایندگان ایران در فینال 4 ماده دیگر ادامه پیدا خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها