اطلاعاتی از لپ‌تاپ جدید دل منتشر شد:

محصولی زیبا و قدرتمند با نمایشگر 4K

طبق گزارش‌های جدید، کمپانی Dell قصد دارد مدل جدیدی از سری لپ‌تاپ‌های رده بالای خود را با نام XPS 15 به‌زودی و تا 15 اکتبر معرفی کند.
کد خبر: ۸۳۹۵۸۷
محصولی زیبا و قدرتمند با نمایشگر 4K

قبلا خبرهایی از این لپ‌تاپ‌های خارق‌العاده شنیده بودیم و می‌دانیم قرار است در کنار سخت‌افزاری قدرتمند شاهد یکی از باکیفیت‌ترین نمایشگرها بین تمام لپ‌تاپ‌های بازار باشیم.

اما از ویژگی‌های منحصر به فرد این نمایشگر می‌توانیم به کیفیت 4K آن و همچنین حاشیه بسیار اندک دور اسکرین اشاره کنیم.

انتظار داریم طراحی این لپ‌تاپ یک الگوبرداری از ظاهر لپ‌تاپ مدل XPS 13 این کمپانی باشد که کمی قبل‌تر با حاشیه دور نمایشگر 5 میلی‌متری معرفی شد. بدون شک و با توجه به بازخوردهایی که از کاربران در بازار داشتیم، می‌توانیم لقب “جذاب‌ترین لپ‌تاپ” را به مدل XPS 13 بدهیم.

به گزارش آی تی رسان، نمایشگر این لپ‌تاپ جدید اندازه‌ای 15 اینچی خواهد داشت که با رزولوشن 3840 در 2160 تصاویری با کیفیت بسیار بالا را پیش چشم بیننده قرار می‌دهد.

همچنین سخت‌افزار آن نیز شامل پردازنده مدل NVIDIA GTX 960M است که به‌خوبی از پس اجرای سنگین‌ترین فرامین شما برمی‌آید.

براساس گزارش‌های منتشر شده؛ کمپانی دل برای کسانی که به‌دنبال بهترین‌ها نیستند نیز مدلی رده پایین‌تر با همین طراحی بی‌نظیر در نظر گرفته است؛ اما برخلاف XPS 15 جدید، این مدل ارزان قیمت‌، از نمایشگر لمسی پشتیبانی نخواهد کرد.

کیفیت نمایشگر آن نیز از نوع فول‌اچ‌دی و با رزولوشن 1920×1080 است و در بخش سخت‌افزار نیز وظایف پردازشی لپ‌تاپ برعهده چیپ NVIDIA GT 750M خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها