در 22 سپتامبر نسخه ی جدید مایکروسافت آفیس به بازار عرضه می شود این نسخه که پیش بینی می شود یکی از محبوب ترین برنامه ها برای دفتر محل کار، خانه و دانشگاه است.
کد خبر: ۸۳۹۲۸۲
آفیس و قابلیت های جدیدش

شرکت مایکروسافت آفیس 2016 را می‌توان جدیدترین قدم مایکروسافت در تغییر مجموعه آفیس از یک برنامه انفرادی به سوی یک سرویس اشتراکی مبتنی بر پردازش ابری و کار به صورت گروهی قلمداد کرد.

در 22 سپتامبر نسخه ی جدید مایکروسافت آفیس به بازار عرضه می شود این نسخه که پیش بینی می شود یکی از محبوب ترین برنامه ها برای دفتر محل کار، خانه و دانشگاه است.

با این حال، پس از نصب ورد، اکسل، پاورپوینت، OneNote، چشم انداز، و بخش برنامه های دیگر از مجموعه سال 2016، متوجه خواهید شد که برنامه ها به نسخه آفیس 2013 با این تفاوت که آنها در حال حاضر از ویژگی های یک تم رنگارنگ جدید است.

1. چگونه به اشتراک گذاشتن یک فایل در آفیس 2016

شما می توانید با استفاده از OneDrive در زمان واقعی با افراد دیگر فایل ها و سند های خود را به اشتراک بگذارید.

برای انجام مراحل زیر را دنبال کنید:

1-برای ویرایش یک سند در ورد و اکسل و یا در برنامه های دیگر در گوشه بالا سمت راست با کلیک بر روی دکمه اشتراک جدید حساب مایکروسافت خود را ببینید.

2- در گوشه بالا سمت راست از برنامه، کلیک کنید و محل ذخیره شدن فایل ها را انتخاب کنید.

3- در پنجره اشتراک، شما می توانید با تایپ آدرس ایمیل خود به سادگی دسترسی به لیست تماس داشته باشید و می توانید اشتراک مجوز را ویرایش یا تغییر دهید.

4- سپس یک پیام توصیف سند برای برقراری ارتباط با کسانی که می توانند به فایل دسترسی داشته باشند را مشاهده می کنید که با اضافه کردن و به اشتراک گذاری فایل ها از ان استفاده می کنید.

این عمل برای انجام تماس با شناور و انتخاب شما به IM و چت تصویری و ایمیل صورت می گیرد.

2. چگونگی همکاری در زمان واقعی

اگر شما یک سند ایجاد کرده اید از شما اجازه می گیرد که اشتراک به طور خودکار صورت گیرد یا خیر. هنگامی که شما سند را به اشتراک گذاشته اید، مردم با اجازه ویرایش به سادگی فایل را با نسخه دسکتاپ آفیس 2016 یا آفیس آنلاین شروع به همکاری می کند.

شما می توانید در زمان واقعی با افراد دیگر از نسخه دسکتاپ و وب با استفاده از برنامه ها همکاری کنید. (باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها