محرومیت در انتظار سرمربی چلسی

نتیجه لب خوانی مورینیو تایید شد

ماجرای توهین ژوزه مورینیو به پزشک تیمش با تایید لب خوانی وی در فدراسیون فوتبال وارد مرحله جدیدی شد.
کد خبر: ۸۳۸۸۶۸
نتیجه لب خوانی مورینیو تایید شد

به گزارش مهر، با تایید ماجرای لب خوانی مورینیو، سرمربی تیم چلسی در اتحادیه فوتبال انگلیس، این پرونده وارد مرحله جدید شد.

در جلسه روز چهارشنبه تایید شد مورینیو از روی عصبانیت واژه رکیکی درباره پزشک تیمش به زبان آورده و همه شواهد ثابت کننده این است که او از توهینی جنسیتی درباره این خانم دکتر استفاده کرده است.

پیش از این اعلام شده بود در صورتی که ثابت شود مربی پرتغالی به اوا کارنیرو بی‌احترامی کرده با محرومیت مواجه خواهد شدبر مبنای لب خوانی انجام شده مورینیو به زبان پرتغالی به کارنیرو توهین کرده است.

این در حالی است که این پزشک زن روز سه شنبه این باشگاه را برای همیشه ترک کرد. حالا با ارایه شواهد در فدراسیون فوتبال مورینیو حداقل ۵ جلسه از هدایت تیمش محروم خواهد شد.

پیش از این هم جامعه «زنان در فوتبال» چنین شکایتی را نسبت به مورینیو مطرح کرده بودند و بررسی همه این شواهد به صورت همزمان می تواند کار مورینیو را سخت تر کند.

همه این ماجرا از آنجا شروع شد که اوا کارنیرو پزشک ۴۲ ساله تیم چلسی در دیدار چلسی و سوآنزی، یک بازیکن را به دلیل مصدومیت از زمین خارج کرد و مورینیو به این عمل معترض شد چون معتقد بود مصدومیت بازیکنش شدید نبود و تیم به وجود او نیاز داشت. این پزشک بعدا شکایت کرد و گفت مورینیو به وی توهین بدی کرده است.

بر طیق ماده ۵ اساسنامه اتحادیه فوتبال انگلیس، اگر کسی از کلمات توهین آمیز به داور یا جنسیت مخالف استفاده کند با ۵ جلسه محرومیت مواجه خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها