فرمانده نیروی انتظامی در مورد جریمه بدحجابان گفت: تاکنون ابلاغی برای ما نیامده اما ناجا موظف است طبق قانون با هر کسی که خلاف قانون عمل کند برخورد کند.
کد خبر: ۸۳۸۵۵۰
سردار اشتری:  ابلاغی برای جریمه بدحجابان نداریم

به گزارش مهر، سردار حسین اشتری در حاشیه سومین محفل انس پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت ناجا در جمع خبرنگاران در مورد اجرای طرح جمع آوری متکدیان از سطح شهر گفت: در خصوص جمع آوری متکدیان مسئولیت اصلی با شهرداری است اما نیروی انتظامی برای شناسایی و جمع آوری آنها آمادگی کامل را دارد اما مسئله اصلی این است که بعد از جمع آوری آنها را به کجا تحویل بدهیم.

وی با اعلام اینکه مشکل پلیس، جمع آوری متکدیان و کارتون خواب ها نیست افزود: اگر سازمانهایی که مسئولیت تحویل و نگهداری متکدیان را دارند اعلام آمادگی کنند پلیس در کمتر از ۴۸ ساعت همه آنها را جمع آوری خواهد کرد.

اشتری درباره جمع آوری معتادان متجاهر گفت: نیروی انتظامی در این زمینه اعلام آمادگی می کند و اگر محلی برای نگهداری آنها باشد ظرف حداکثر ۱۰ روز همه معتادان متجاهر جمع آوری می شوند البته پیگیری این امر با استانداری و بهزیستی است.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین درباره جریمه بدحجابان نیز گفت: تا امروز ابلاغی برای ما نیامده اما طبق قانون، کسانی که رعایت شئونات اسلامی را نکند نیروی انتظامی موظف است طبق قانون با این افراد برخورد کند.

تمهیدات نیروی انتظامی برای اربعین

فرمانده نیروی انتظامی در خصوص ایجاد ستاد اعزام زائران ایرانی برای مراسم اربعین حسینی نیز گفت: تمهیدات لازم برای اربعین حسینی بر اساس وظایف ناجا اندیشیده شده است تا جایی که آمادگی لازم برای پذیرش زائران را داریم.

وی از افزایش گیت ها در سه مرز مهران، شلمچه و چذابه از ۱۸ گیت به ۹۳ گیت خبر داد و افزود: تمامی زائران باید گذرنامه معتبر برای خروج از کشور داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها