افتخاری مدیر گروه ورزش و تفریحات رادیو ایران به تغییرات برنامه‌ها در این گروه اشاره کرد و گفت: برنامه «رادیو جمعه» جایگزین «جمعه ایرانی» شده است.
کد خبر: ۸۳۶۳۵۰
رادیو جمعه جایگزین جمعه ایرانی شد

حمیدرضا افتخاری مدیر گروه ورزش و تفریحات رادیو ایران گفت: «رادیو جمعه» جایگزین برنامه «جمعه ایرانی» می‌شود و با حضور هنرمندان و بازیگران مطرح کشور در قالبی طنز به بررسی موضوعات روز کشور می‌پردازد.

به نوشته تسنیم وی درباره برنامه‌های رادیویی افزود: یکی از برنامه‌هایی که همچنان با شکل و فرمت قبلی به کار خود ادامه می‌دهد، «روی خط ورزش» نام دارد. این برنامه شنبه تا پنج شنبه هر هفته آخرین اطلاعات ورزشی را به اطلاع شنوندگان برساند.
وی در ادامه به برنامه «نوبت ترانه» نیز اشاره کرد و در این باره گفت: این برنامه که شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 13:30 ترانه های درخواستی مخاطبان را پخش می‌کند، سعی دارد بخشی از برنامه را به موسیقی محلی اختصاص دهد.
مدیر گروه ورزش و تفریحات رادیو ایران با اشاره به اینکه برنامه جدید صدای ایران به معرفی برنامه های شبکه می پردازد، جزئیات برنامه «ورزش، حاشیه، متن» اینگونه بیان کرد: این برنامه که قالبی مجله‌ای دارد، هر روز به غیر از پنج شنبه و جمعه، ساعت 19 تازه‌ترین رویدادهای ورزشی را با حضور کارشناسان و صاحبنظران مورد بررسی و تحلیل قرار می دهد.
افتخاری در بخش دیگر سخنانش به برنامه شخصیت محور «منصور باشید» اشاره کرد و گفت: این برنامه که رگه‌هایی از طنز را در خود دارد و جمعه‌ها ساعت 17 تقدیم علاقمندان می‌شود، در صدد راه اندازی باشگاه برندگان است. در این برنامه مردم درباره شکست هایی که باعث پیروزی شده است، صحبت می‌کنند.
وی همچنین به برنامه جدید «وقت اضافه» پرداخت و در این باره گفت: این برنامه‌ها که جمعه ها ساعت 19 پخش می‌شود، رویدادهای ورزشی کشور را مورد چالش و بررسی قرار می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها