شورولت رسماً مشخصات فنی کامارو ۲۰۱۶ را منتشر کرده است. بر اساس این مشخصات، قدرتمندترین مدل، یعنی کامارو SS از شتاب ۰ تا ۹۶.۶ کیلومتر بر ساعت ۴ ثانیه‌ای برخوردار است و در مدت ۱۲.۳ ثانیه مسافت ۴۰۰ متر را می‌پیماید.
کد خبر: ۸۳۶۰۲۷
شورولت کامارو SS با شتاب ۴ ثانیه‌ای + فیلم + عکس

کامارو SS جدید همراه با گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته مجهز به پدال شیفتر عرضه خواهند شد.

به‌واسطه وزن کمتر و افزایش قدرت، تمام مدل‌های ۲۰۱۶ شورولت کامارو سریع‌تر از پیشینیان خود هستند.

موتور ۲.۰ لیتری توربو با توان ۲۷۵ اسب‌بخار و گیربکس شش دنده دستی، ۰ تا ۹۶.۶ را در ۵.۴ ثانیه پر می‌کند و مسافت ۴۰۰ متر را تنها در ۱۴ ثانیه می‌پیماید، درحالی‌که همراه موتور ۳.۶ لیتری V6 با توان ۳۳۵ اسب‌بخار و گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک پر کردن ۰ تا ۹۶.۶ در ۵.۱ ثانیه و پیمودن مسافت ۴۰۰ متر در ۱۳.۵ ثانیه صورت می‌گیرد.

مدل مجهز به موتور جدید ۲.۰ لیتری توربو همراه با رینگ‌های ۱۸ اینچی و تایرهای چهارفصل گودیر ایگل، از شتاب جانبی ۰.۸۵ جی و مسافت توقف ۹۶.۶ تا ۰، ۳۹.۳ متر برخوردار است.

مدل مجهز به موتور ۳.۶ لیتری V6 همراه با بسته RS، که شامل رینگ‌های ۲۰ اینچی و تایر چهارفصل گودیر ایگل F1 نامتقارن می‌شود، از شتاب جانبی ۰.۸۹ جی و مسافت توقف ۹۶.۶ تا ۰، ۳۷.۸ متر بهره می‌برد.

درنهایت کامارو SS همراه رینگ ۲۰ اینچی و تایر گودیر ایگل F1 نامتقارن مخصوص تابستان خود، قادر است به شتاب جانبی ۰.۹۷ جی دست یابد و مسافت توقف از سرعت ۹۶.۶ تا ۰ تنها ۳۵.۶ متر است.

منبع: اینترنت

کورش نور / جام جم نما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها