ریزش مو یکی از معضلاتی است که این روزها افراد را به شدت نگران کرده است.آب پیاز یکی از بهترین درمان های خانگی برای ریزش مو ، طاسی موی سر و موهای نازک است. سولفور موجود در آن گردش خون را بهبود می بخشد، فولیکول مو را تحریک کرده و باعث رویش مجدد مو می شود.
کد خبر: ۸۳۵۹۰۷
معجزه ماسک آب پیاز و عسل در درمان ریزش مو

به گزارش جام جم سرا، علاوه بر این، پیاز به کنترل کردن مشکلاتی از قبیل شوره و عفونت سر و سفید شدن موها کمک می کند،و افزودن عسل، خاصیت ضدباکتریایی دارد که پوست سر را سالم نگه می دارد و شوره سر و در نتیجه ریزش مو را کاهش می دهد.و به نرم و درخشان شدن موها کمک می کند. عسل سرشار از آنتی اکسیدان است و رطوبت را جذب می کند.

پژوهشی که در نشریه درماتولوژی در سال ۲۰۰۲ منتشر شد، و طبق آزمایشات به عمل آمده، نشان داد رویش مجدد موهای افرادی که به ریزش و طاسی موی سر دچارند و به مدت یک ماه روزانه یک مرتبه از این ماسک به سر خود زدند، شاهد رویش مجدد موی سر خود بطور چشمگیری بوده اند .

طرز تهیه آب پیاز و عسل برای درمان ریزش مو و طاسی موی سر:

این ماسک گیاهی درمانی معجزه آسا در درمان ریزش و طاسی موی سر است و در درمان سفیدی مو ،عفونت پوست سر و شوره و ریزش ایرو و شفافیت موی سر نیز بسیار موثر است.

مواد مورد نیاز:

1- یک عدد پیاز
2- عسل
3- یک قاشق مربا خوری (روغن های، کنجد، نارگیل، خردل و روغن بادام، زیتون، نعناع، رزماری)، از یکی از این روغن ها که در دسترس است، در این ماسک استفاده کنید.این روغن ها گزینه های خوبی هستند زیرا باعث رویش مو می شوند.

مراحل:

یک عدد پیاز را پوست بکنید و رنده کنید سپس از یک پارچه توری برای گرفتن آب پیاز استفاده کنید و یا می توانید از آبمیوه گیری استفاده کنید سپس ۲ قاشق چایخوری عسل و یک قاشق مربا خوری روغن زیتون به آن اضافه کنید و برای از بین بردن بوی پیاز و خواص بیشتر می توانید از یک قاشق مربا خوری آبلیمو یا گلاب استفاده کنید.

این ترکیب را مانند شکل، درون ظرف بریزید و به قسمت های طاس و یا تمام کف سر خود بزنید.

روی سرتان را با یک کیسه پلاستیکی بپوشانید و بگذارد حداقل 2 ساعت روی موی سرتان بماند سپس سرتان را با یک شامپوی گیاهی بدون مواد شیمیایی یا شامپوی بچه بشویید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
عاطفه
-
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
۰
۰
ممنون از مطالب خوبتون.
sara
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
۰
۰
بهترین راه درمان شوره وریزش مو كه خودم تجربه كردم استفاده از آمپول ب كمپلكس به صورت موضعی بوده.
یعنی آمپول رو به آرومی باز میكنی و با قطره چكون به قسمت های مختلف مو میزنی و بعد از یك ساعت حمام میكنیم.بهتره مو ها در حمام سه بار شسته بشه.
بعد از حمام مو ها به طرز خارق العاده ای نرم ولطیف میشن.
مانلی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
۰
۰
هر جا یه چیزی نوشته ...كافیه تو چند تا سایت برید و ببینید كه یه جا نوشته 15 دقیقه بزارید یه جا نوشته 2 ساعت بزارید یه جا 1/5 ساعت...یه جات نوشته هفته ای بیشتر از یكبار استفاده نشه یه جا مثلاً تو همین سایت نوشته روزانه تا یك ماه استفاده بشه...به كدوم سایت اعتماد كنیم؟این دیگه چه جورشه؟یكی درسته حسابی به ما توضیح بده

نیازمندی ها