در حالی طی روزهای گذشته قیمت مسکن مهر فاز ۱۱ پردیس ۵ میلیون تومان گران شده که معاون وزیر راه و شهرسازی از احتمال افزایش قیمت مسکن مهر خبر داده و گفته است دولت نقشی در افزایش قیمت مسکن مهر ندارد.
کد خبر: ۸۳۵۵۱۴
احتمال افزایش قیمت مسکن مهر وجود دارد

سیدمحمد پژمان با اشاره به تبعات طولانی شدن زمان ساخت پروژه‌های مسکن مهر اظهار کرد: توافق‌هایی بین سازندگان و صاحبان واحدها در قالب تفاهمنامه سه جانبه و تعاونی‌ها امضا شده که در واقع دولت در این تفاهمنامه‌ها نقشی ندارد، اما باید اذعان کرد به دلیل شوک قیمت مسکن در سال 91 هیچ سازنده و پیمانکاری پیش‌بینی تغییر قیمت با این حجم را نداشت.

به گزارش تسنیم،وی با بیان این‌که زمانیکه قراردادی امضا می‌شود همیشه 10 تا 15 درصد تعدیل قیمت پیش‌بینی می‌شود،، یادآور شد: به دلیل جهش قیمتی سال 91 برای این‌که بتوانیم تا حدودی این جهت قیمت را برای سازندگان تعدیل کنیم دستورالعمل شماره 3 ابلاغ شد تا آثار شوک قیمت کاهش یابد.

وی بیان کرد: اگر سازندگان زمان را مدیریت کرده، اما متقاضیان آورده خود را واریز نکنند سازندگان توان اداره کار نخواهند داشت، از این رو قطعا طولانی شدن زمان ساخت آثاری به همراه خواهد داشت.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: اگر از زمان به درستی استفاده نشود، قطعا نمی‌توان با ثبات قیمت پروژه مسکن مهر را ادامه داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نرم افزار موبایل
-
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
۰
۰
مسكن پرند پروژه كیسون ۳سال هیچ كاری نكردن میگن بوجه ندارن دولت بوجه نمیده از اون طرف میگن پول بدین خونه هاتحویل تون بدیم هالا قیمتاشو بالا بردین پسبگین میخوایم مسكن مهر ندیم مسكن زجر بدیم می خوام چیزی بگم شما .... ولی مردم زجر بدین
نرم افزار موبایل
-
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
۰
۰
خودتون میخواید مردم ....
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها