رئیس رسانه ملی در دیدار با محمدعلی کشاورز:

پیشکسوتان عرصه هنر، الگو و چراغ راه جوانانند

بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که طی سال‌های اخیر در بستر بیماری به‌سر می‌برد، اظهار امیدواری کرد که تا پایان سال جاری دوباره قادر به راه رفتن شود.
کد خبر: ۸۳۵۰۹۹
محمدعلی کشاورز: امیدوارم دوباره بتوانم راه بروم

محمدعلی کشاورز درباره وضعیت جسمانی خود و تشخیص پزشکان معالج‌اش درباره بهبود کمر و پای این بازیگر مطرح ایران که چند سالی است به دلیل شکستگی و با وجود انجام چند جراحی هنوز در منزل بستری است به مهر گفت: هنوز وضعیت جسمانی‌ام مانند گذشته است و به تنهایی و راحت قادر به راه رفتن و حرکت نیستم. پزشکان معالج‌ام خیلی زحمت می‌کشند و هنوز یک جراحی دیگر باید روی من انجام شود که به عقیده پزشکان می‌تواند باعث بهبودی‌ام باشد.

وی اظهار امیدواری کرد که تا پایان سال جاری قادر به راه رفتن باشد.

بازیگر نمایش «ملاقات بانوی سالخورده» به کارگردانی زنده‌یاد حمید سمندریان، یادآور شد: همیشه به تئاتر فکر می‌کنم و اگر بتوانم تا پایان امسال روی پای خود راه بروم، دوست دارم تا در سال آینده فعالیتی در زمینه تئاتر داشته باشم.

کشاورز با اشاره به تمایل خود برای حضور بر صحنه تئاتر، خطاب به جوانان علاقه‌مند به بازیگری متذکر شد: جوانان علاقه‌مند باید تمام نیروی‌شان را روی تئاتر و حضور بر صحنه تئاتر بگذارند وگرنه در سینما و تئاتر دوربین بخشی از کارها را انجام می‌دهد. در تمام دوره زندگی و فعالیت‌شان هم باید حتما به سلامت خود توجه داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ناشناس
-
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
۰
۰
امید وارم كه خوب بشین

نیازمندی ها