حرف های نسنجیده دونالد ترامپ، نامزد ریاست جمهوری آمریکا، درباره زنان باعث شده اعضای حزبش نگران افزایش خشم مردم از او و کاهش محبوبیتش باشند. این میلیاردر آمریکایی، تازگی ها درباره دخترش گفته است اگر پدرش نبودم حتما با او قرار عاشقانه می گذاشتم. او پیش از این زنان را با نام انواع حیوانات خطاب کرده بود !
کد خبر: ۸۳۵۰۶۵
حرف های ناجور نامزد ریاست جمهوری آمریکا درباره دخترش و باقی زنان

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از سایت سیاسی TMP، ترامپ که نامزد حزب جمهوری خواه است، اخیرا در گفتگویی با یک مجله آمریکایی، دخترش لاوانکا را به شکلی نامعقول مورد ستایش قرار داده است و گفته « او بی همتاست! از نظر زیبایی هم حرف ندارد! اگر ازدواجم موفق نبود و پدرش نبودم صد در صد با او قرار عاشقانه می گذاشتم....»

او همان کسی است که سه سال پیش هم در یک مصاحبه رادیویی در برنامه ای طنز درباره قد یک متر و 80 سانتی متری دخترش حرف زد و گفت « بدنش هم حرف ندارد»!

ترامپ اولین بار نیست که به علت اظهار نظرهای غیرعادی اش درباره زن ها سر زبان ها می افتد به طوری که چندی پیش نیز مگین کلی، مجری فاکس نیوز در گفتگویی رسانه ای به این نکته اشاره کرد که ترامپ زن ها را خوک های چاق، سگ و حیوانات نفرت انگیز خوانده بود.

سابقه حرف های غیرعاقلانه این نامزد ریاست جمهوری از آن لحاظ مهم است که معمولا نامزدهای ریاست جمهوری در آمریکا دایما از نظر شیوه صحبت کردن و دیدگاه های شان مورد نقد رسانه ای قرار می گیرند و به همین علت هر حزبی به نامزدش سفارش می کند که به شدت در انتخاب کلماتش محتاط و دقیق باشد.

خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
نرم افزار موبایل
-
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
۰
۰
بی غیرت به دخترشم نظر داره ...
نرم افزار موبایل
-
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
۰
۰
خیلی ... ست.
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
۰
۰
خدایا ! عجب آدمهای ... تو این دنیا به وفور یافت میشوند . خداوندا پناه میبریم بر شما از گزند شیاطین و انسانهای به ظاهر آدم !!!!!!!!!!!!!!!
k1
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
۰
۰
... بابای سیاست امریكا ولی چقدر دلتون ....
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
۰
۰
ولله این خانوم Lavanka Trump كه شوهر و بچه داره
مرتیكه ناموس OFF
تماته
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
۰
۰
این حتما رای میاره ...
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها