جمشید مشایخی بازیگر مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون ایران که در کارنامه اش حضور ماندگار ی در عرصه هنر داشته است در روز ملی سینما به هنرمندان توصیه کرد: سینما را از دست باند بازان نجات دهید.
کد خبر: ۸۳۴۵۸۱
نگذارید به واسطه باندبازی‌ها سینما نابود شود

بازیگر فیلم کمال الملک در گفت و گو با سینماپرس گفت: فرا رسیدن این روز ارزشمند را به تمام اهالی سینما تبریک می گویم و آرزو می کنم چراغ سینمای ایران در داخل و خارج از کشور همواره در سالیان متمادی روشن باشد و ما بتوانیم در سالهای دیگر هم این روز را در کنار هم باشیم و به هم تبریک بگوییم.

بازیگر فیلم پدربزرگ افزود: هنرمندان و اهالی سینمای ایران بدانند کشور ایران شخصیت هایی چون فردوسی، حافظ، سعدی و مولانا داشته و تا به امروز به وجودشان می بالد؛ ما می دانیم که هیچ وقت به جایگاه آنان نمی رسیم اما باید ارزش و قدر این هنرمندان را دانست و خدای ناکرده کاری نکنیم که به این بزرگان بی احترامی شود.

وی افزود: عرصه کاری ما فرهنگ و هنر است پس باید با قدم درست در این مسیر گام برداریم تا به جایگاه بزرگانمان توهین نشود.

جمشید مشایخی در بخش دیگری از صحبت خود گفت: این روزها زیاد می بینم و می شنوم که هرکسی از راه می رسد هنوز خاک صحنه نخورده، یا بازیگر است یا کارگردان!

وی با بیان اینکه کار کردن در سینما مثل گذشته دیگر سخت نیست و خیلی راحت شده است گفت: این روزها برای سینمای ایران خیلی غصه می خورم ...قرار است چه شود؟ ما با سختی و تلاش زیاد توانستیم در سینما کار کنیم. من در روز سینما آرزو می کنم کار در سینما به اهلش سپرده شود و هرکسی که توانایی واقعی دارد مسئولیت را بر دوش بگیرد.

بازیگر فیلم روز واقعه در بخش دیگری از صحبت خود با بیان اینکه شاید بعضی ها از حرف من دلخور شوند ولی باید حرفها را گفت و نمی شود سکوت کرد تصریح کرد: امیدوارم در سینما باند بازی از بین برود. دوستان سینماگر من بدانند تا زمانی که در سینمای ایران باند بازی باشد این هنر پیشرفت نمی کند.

این بازیگر مطرح گفت: متاسفانه یک عده، افراد سینما را در دست خود گرفتند که نه اخلاق دارند و نه رفتار می شناسند و واقعا برایم دردناک است که بگویم این افراد می خواهند معلمین و الگوی مردم در جامعه باشند.

بازیگر فیلم هزار دستان گفت: سینمای ایران نیاز به مراقبت دارد و باید برای پیشرفت از دست نابخردان و باندبازان به اهلشان سپرده شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها