در پی بستری شدن حمید مجتهدی خالق اثر ماندگار «مستند ایران» در یکی از بیمارستان های شیراز دکتر محمد سرافراز رئیس سازمان صدا و سیما جویای حال و پیگیر مسائل درمانی وی شد.
کد خبر: ۸۳۴۰۴۱
عیادت ویژه رئیس سازمان صدا و سیما از هنرمند مستندساز

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، سید تقی سهرابی مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس و جمعی از مدیران این مرکز با حضور در بیمارستان محل بستری شدن این هنرمند تلویزیون از وی عیادت کردند و همزمان رئیس سازمان صدا و سیما در ارتباطی تلفنی و گفتگو با آقای مجتهدی که عمل جراحی خود را با موفقیت پشت سرگذاشته بود صحبت و شفای ایشان را از خداوند بزرگ مسئلت کرد.

مستندساز بزرگ کشورمان و سومین فیلمبردار هوایی جهان پس از این تماس با ابراز خوشحالی و تشکر از رئیس سازمان صدا و سیما، رسانه ی ملی را بزرگترین حامی هنرمندان دانست و گفت: در این تماس مقرر شد در تهران با رئیس سازمان صدا و سیما دیدار و برای ادامه تولید مستند ایران از رهنمودها و مساعدت های وی استفاده کنم.

مدیرکل صدا و سیمای فارس نیز در این ملاقات با اشاره به جایگاه هنرمندان در کشور آنها را سرمایه های بزرگ رسانه ی ملی توصیف کرد و گفت: حمید مجتهدی مستندساز بزرگی است که با تولید مستند ایران کشورمان را زیباتر از گذشته به جهان معرفی و نام خود را جاودانه کرد.

وی به توجه ویژه رئیس سازمان به هنرمندان کشور اشاره کرد و افزود: در این ملاقات نیز رئیس سازمان صدا و سیما پس از مطلع شدن از جراحی آقای مجتهدی و بستری شدن وی در شیراز به صورت تلفنی با وی صحبت کرد که همین موضوع موجب خوشحالی این هنرمند و خانواده وی که در بیمارستان حضور داشتند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها