جام جم ورزشی: کشتی گیران ایرانی حاضر در رقابت های جهانی کشتی فرنگی لاس وگاس حریفان خود را شناختند.
کد خبر: ۸۳۳۵۲۹
قرعه مناسب کشتی گیران ایرانی در لاس وگاس

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون کشتی ، مراسم وزن‌کشی 4 وزن دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان انجام شد و کشتی‌گیران کشورمان رقبای خود را شناختند. در این مسابقات حریفان کشورمان با قرعه نسبتا مناسبی مواجه شده‌اند.

در وزن 59 کیلوگرم حمید سوریان پس از استراحت در دور اول در دور دوم باید با رایبر جوزه از ونزوئلا مصاف دهد. سوریان در دور سوم با پیروز دیدار فنلاند و آفریقا جنوبی باید دیدار کند. روشن بایراموف آذربایجانی، کره‌شمالی و ارالیف قزاق در گروه سوریان حضور دارند.

در وزن 71 کیلوگرم افشین بیابانگرد باید در دور نخست به مصاف الکساندر ماکسی از صربستان برود. وی در صورت پیروزی در دور دوم با برنده دیدار آلمان و نروژ پیکار خواهد کرد. کشتی‌گیران گرجستانی و ازبکستانی نیز در این گروه هستند.

در 80 کیلوگرم یوسف قادریان پس از استراحت در دور اول در ژام دوم با ژیونگ بی مک‌مور مصاف می‌دهد. وی در صورت پیروزی با برنده دیدار کیم از کره جنوبی و ایت زید از مراکش مصاف خواهد داد. کشتی‌گیران قزاقستانی و آمریکا نیز در این گروه قرار دارند.

در سنگین وزن نیز مهدی علیاری ابتدا با بلاینت لام از مجارستان باید رقابت کند. وی در دور دوم با صباح شریعتی کشتی‌گیر ایرانی تیم آذربایجان مسابقه خواهد داد. علیاری در دور سوم بای برنده کشتی بلغارستان و ونزوئلا مصاف می‌دهد. رضا کایالپ ترک و دارنده مدال طلا جهان و برنز المپیک نیز در گروه علیاری قرار دارد. از نکات جالب این وزن تقابل ملال ماخوف روس و لوپز کوبایی که 7 طلا و نقره جهان و 2 طلای المپیک را دارد در همان دور نخست است.

مسابقات وزن 85 کیلوگرم نیز فردا (چهارشنبه) برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها