رقابت های فوتبال دانش‌آموزان آسیا

تیم دانش آموزی ایران حریف کره جنوبی در فینال شد

تیم‌ فوتبال دانش‌آموزی (زیر ۱۸ سال) ایران با پیروزی برابر چین الف در ضربات پنالتی، راهی دیدار نهایی رقابتهای دانش‌آموزان آسیا شد.
کد خبر: ۸۳۳۴۰۶
تیم دانش آموزی ایران حریف کره جنوبی در فینال شد

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از سایت فدراسیون ورزش دانش‌آموزی، در دیدار نیمه نهایی رقابت های دانش‌آموزان آسیا (ASFF)، تیم دانش‌آموزی (زیر ۱۸ سال) ایران برابر تیم چین الف میزبان مسابقات، در ضربات پنالتی و با نتیجه ۵ بر ۴ به پیروزی دست یافت و به دیدار پایانی این جام صعود کرد.

در بازی نیمه نهایی تیم چین الف به صورت کاملا دفاعی بازی کرده و بیشتر وقت بازی را تلف کرد، ضمن اینکه بازیکنان ایران نیز موقعیت‌های زیادی را از دست دادند تا در نهایت بازی در وقت‌های قانونی بدون گل تمام شده و سرنوشت کار نهایتا به ضربات پنالتی کشیده شود.

بهزاد جوزق کار دروازه‌بان دانش‌آموز کشورمان با شیرجه عالی پنالتی اول چینی‌ها را گرفت تا گل‌های ایران در ضربات پنالتی که به ترتیب توسط مهرداد پورابوالقاسم، حسام سلطانپور، علیرضا آقابراری، علیرضا عباسی و شاهین عباسیان به ثمر رسید، حکم به صعود ایران دهد.

در این دیدار بهزاد جوزق‌کار، مهرداد پورابوالقاسم، علیرضا آقابراری، محمدحسین چگینی، شاهین عباسیان، علی طاهران، علیرضا عباسی، بهروز جلالیان، مجتبی نجاریان، امیرحسین یحیی‎زاده و بهنام بازرگان ترکیب ایران را تشکیل می‌دادند که دانیال کردستانی، حسام سلطانپور و محمد جواد کردونی نیز به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شدند.

تیم دانش‌آموزی ایران ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه فردا سه‌شنبه به وقت تهران و در بازی فینال رقابت های دانش‌ آموزان آسیا (ASFF) برابر تیم کره‌جنوبی قرار می‌گیرد. این دو تیم در نخستین بازی مرحله گروهی خود در این جام برابر هم به میدان رفتند که آن بازی با برتری ۲ بر صفر ایران به پایان رسیده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها