جام جم ورزشی: پدرام رنجبر وکیلی ملی پوش رشته اسکیت فری استایل ایران روز شنبه در رقابت های رولر کاپ مسکو با شکست همه حریفان عنوان نخست را از آن خود کرد و مدال طلا را بر گردن آویخت.
کد خبر: ۸۳۲۵۷۹
پدرام رنجبر وکیلی طلایی شد

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، در این مسابقات که با حضور مدعیانی از کشورهای فرانسه، روسیه، ایتالیا،اوکراین،اسپانیا و بلاروس برگزار شد پدرام رنجبر وکیلی با ثبت زمان 4.445 دقیقه مدال طلای رده سنی خود را به دست آورد و در کل مسابقات در رده سنی جوانان و بزرگسالان موفق شد دومین تایم برتر رقابت ها به نام خود به ثبت برساند.
رنجبر وکیلی که پیش از این رقابت ها در رنکینگ جهانی جایگاه 154 را در اختیار داشت در این مسابقات موفق شد حریفانی با رنکینگ های 101، 124 و 54 جهانی را با شکست از پیش رو بردارد.
این مسابقات پس از رقابت های جهانی از درجه اعتبار بالایی برخوردار است. پدرام رنجبر وکیلی 2 ماه پیش نیز در رقابت های ورشوی لهستان نیز که با حضور مدعیان این رشته برگزار شده بود مدال طلای اسکیت اسپید اسلالوم را به دست آورده بود.
در این رقابت ها در مجموع 117 ورزشکار حضور داشتند که در رشته اسپید اسلالوم 30 ورزشکار دارای رنکینگ پایین تر از 50 و 10 ورزشکار نیز رنکینگ کمتر از 20 را در اختیار داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها